DAVE til OS X ?
Fra : Zorilla

Dato : 09-11-01 00:40

Er der nogen der ved om et lign. program findes til 10.1 ?
Jeg læste et eller andet sted at DAVE vist stadig kun er i testfasen.

Peter

Fra : tom dissing

Dato : 09-11-01 01:15

Dave er gået i beta 3.1 ( kræver tilmelding på deres site)
Og den fungerer ( skulle fungere men gør det ikke !?)
10.1 kræver mindst 3.1(b)
Tom

'On 09/11/01 0:40, in article dJEG7.470$Gt.4115@news000.worldonline.dk,

Fra : Zorilla

Dato : 09-11-01 11:55

Øh, skal jeg forstå det sådan at den ikke fungerer ?
Så vil nemlig ikke bruge tid på at registre mig og downloade.

Peter

PS. Jeg har 10.1

Fra : tom dissing

Dato : 09-11-01 12:14

Jeg er ikke sikker på at den ikke virker, jeg brugte ikke så lang tid på at
få den til at virke...
Problemet er at den installerer cirka 500 filer.. Via instaleren.
Efterfølgende er det absolut umuligt at finde nogle af filerne.
Så jeg gav faktisk op !
Tom

PS
De andre brugere der diskuterer DAVe via mail, virker glade!?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-11-01 20:16

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Tom
>
> PS
> De andre brugere der diskuterer DAVe via mail, virker glade!?

det virker fint hos mig (mac med 10.1 og et par PC med diverse winblows)

/thomas