Skærme
Fijala 3554
Viewsonic P95f - antal opløsninger
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 22:33

Hejsa!

Jeg havde netop siddet og brugt en god halv time på at få indstillet
min skærm til alle de opløsninger min Windows understøtter.

Når jeg så er færdig, så er nogle af dem røget helt ud i nogle skæve
indstillinger :-/

Hvor mange opløsninger kan Viewsonic P95f huske indstillingerne for -
så må jeg jo blot indstille dem jeg bruger mest.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 08-11-01 23:57

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev

> Hvor mange opløsninger kan Viewsonic P95f huske indstillingerne for -
> så må jeg jo blot indstille dem jeg bruger mest.

Hvad mon manualen siger ?
Det vil helt sikkert være angivet deri, men et godt bud vil være mellem
15 og 30 opløsninger / refresh rates.

mvh
Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-11-01 00:05

Falckredderen Ragga Muffin skrev:

>Hvad mon manualen siger ?

Ingenting...

>Det vil helt sikkert være angivet deri,

Jeg har kigget, men er IKKE stødt på det. Heller på deres webside.

>men et godt bud vil være mellem
>15 og 30 opløsninger / refresh rates.

Hmm, så mange forskellige var jeg nu slet ikke igennem.
Jeg satte den op til 10 forskellige, og så røg et par stykker
pludselig ud igen. Det kan være jeg skal prøve igen, måske lavede jeg
noget rod undervejs.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars Kringelbach

Dato : 10-11-01 18:50

Du skal huske at en indstilling passer til en
opløsning+opdateringshastighed. Dvs. at hvis du instiller 1024x768@75Hz, så
har du ikke indstillet 1024x768@85Hz.

Mvh Lars