Billigst til London?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-01 14:18

Hejsa!

Jeg har lovet en ven, at prøve at undersøge hvordan hun billigst
kommer til London med fly. Nogle der har idéer til hvor jeg skal
kigge?

På forhånd tak,
/Lasse

--
Gratis .dk-domæne!
http://fergusons.dk/link/domain/

Fra : Thomas Secher

Dato : 12-01-01 14:49

Hej Lasse.

Prøv evt. også at søge på www.mrjet.dk

Thomas.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-01 16:00

Thomas Secher skrev:

>Prøv evt. også at søge på www.mrjet.dk

Hmm, siden virker ikke for mig lige nu, jeg prøvede tidligere, der
kostede det billigste vist omkring 1500,- eller var det 2500,-?

http://www.go-fly.com/dk/ har rejser til London "fra kr. 550 retur
inkl. skatter og afgifter". Det lyder godt nok billigt! Nogle der har
erfaringer med dem?
--
venligst
/Lasse

..dk-domæne for 9,- kr.!
http://fergusons.dk/link/domain/

Fra : Michael Christensen

Dato : 13-01-01 00:16

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in article
> http://www.go-fly.com/dk/ har rejser til London "fra kr. 550 retur
> inkl. skatter og afgifter". Det lyder godt nok billigt! Nogle der har
> [...]

Ja, det er OK. Jeg prøvede dem i sommers. Ikke den store servering ombord,
men man kommer da frem og tilbage. Jeg har lige bestilt et par billetter
til en tur i marts måned til kr. 650,- pr. returbillet.

mvh

Michael

Fra : Mark Beaumont

Dato : 13-01-01 01:06

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev
> http://www.go-fly.com/dk/ har rejser til London "fra kr.
> 550 retur inkl. skatter og afgifter". Det lyder godt nok billigt!
> Nogle der har erfaringer med dem?

Jeg rejste med dem et par gange sidste år, og så længe man ikke
skal flyve længere, er det til at holde ud. Servicen ombord er
elendig, det kan anbefales at man selv medbringer mad og
drikkevarer til turen.
Prisen taget betragtning er det dog OK.

Vær opmærksom på at personalet ombord, kun taler Engelsk.
Der måske er mulighed for at købe billige togbilleter (Stansted-
London) i flyet, men det er vist billigere at bruge lufthavnsbussen
til London.

Vh Mark

Fra : bingo

Dato : 12-01-01 16:44

On Fri, 12 Jan 2001 13:18:29 GMT, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

397.- kr for en t/retur fra Tirstrup med Ryanair. Det kan vist ikke
blive billigere
http://www.ryanair.com

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-01-01 16:57

bingo skrev:

>397.- kr for en t/retur fra Tirstrup med Ryanair. Det kan vist ikke
>blive billigere

Jeg skulle selvfølgelig have skrevet det skulle være fra Kastrup.
Og helst et dansk selskab.
--
venligst
/Lasse

..dk-domæne for 9,- kr.!
http://fergusons.dk/link/domain/

Fra : Stretch

Dato : 12-01-01 18:48

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:
>Jeg skulle selvfølgelig have skrevet det skulle være fra Kastrup.
>Og helst et dansk selskab.
----------
Undersøg også SAS - så vidt jeg ved, prøver de på at matche de
billige flypriser til London .

---- Kristian.

Fra : Michael Christensen

Dato : 13-01-01 00:12

Stretch <logon@get2net.dk> wrote in article
<tobu5t4sr1pmhdoh83helqnh5bfe3ctfv3@4ax.com>...
> Undersøg også SAS - så vidt jeg ved, prøver de på at matche de
> billige flypriser til London .
>

> ---- Kristian.

En retur med SAS til Stansted ligger sidst jeg checkede mellem 700-800 for
en retur.

Michael

Fra : jehandersen@my-deja.~

Dato : 19-01-01 13:40

In article <lr0u5t4ml8qm2ftnrs3gk959kpcq7gff3p@sunsite.auc.dk>,
> [...]
>
> Jeg har lovet en ven, at prøve at undersøge hvordan hun billigst
> kommer til London med fly. Nogle der har idéer til hvor jeg skal

Jeg bor selv i England, og det er min erfaring, at SAS som regel er
billigst, uanset om man flyver til Stansted eller Heathrow. Gatwick
(hvortil Maersk flyver) er som regel lidt dyrere end de andre. Dog har
jeg hørt om, at det brasilianske selskab Varig flyver til Heathrow til
en billig penge tre gange om ugen. Mine forældre (som ikke taler
engelsk) fløj med dem, og havde kun rosende ord tilovers for dem. Prøv
at ringe til dem!

God tur herover.

Jette

Sent via Deja.com