Skærme
Fijala 3554
Fra Sony 200 GST til ????
Fra : Nuller

Dato : 08-11-01 21:03

Hej Gruppe
Jeg tænker på at udskifte min 17" Sony 200 GST med en ny og bedre skærm. Jeg
skal være ærlig og sige at jeg ikke har fulgt med på markedet siden jeg i
'97 købte subj. Ligger Sony stadigvæk i front (det gjorde de i hvert fald
IMHO dengang) med deres Trinitron-skærme?

Hvilken CRT 19" kan I anbefale(gerne Sony)?

Jeg kan heller i rigtig finde ud af om tiden er inde til det drastiske skift
til LCD skærme - her tænker jeg f.eks på ADI l712. Er teknologien blevet god
nok til at den retfærdiggør et skift?

Tak for hjælpen

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 08-11-01 23:53

"Nuller" <email@isoutoforder.com> skrev

> [...]
fald
> IMHO dengang) med deres Trinitron-skærme?
>
> Hvilken CRT 19" kan I anbefale(gerne Sony)?

Sony G420 ! En efter min mening helt kanon skærm, men også noget dyrere
end mange andre gode skærme. Personligt synes jeg dog de sidste penge er
givet godt ud.

> [...]
skift
> til LCD skærme - her tænker jeg f.eks på ADI l712. Er teknologien

Det kommer helt an på, hvad du skal bruge skærmen til. Til grafik og
billedbehandling ville jeg p.t. ikke vælge en TFT-skærm. Det ser
selvfølgelig vældig fancy ud med sådan en fladskærm, men der er stadig
problemer med farveægtheden, homogeniteten, lysstyrken og
opdateringshastigheden. Også på de dyrere Sony skærme.

mvh
Peter

Fra : Nuller

Dato : 09-11-01 16:31

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> wrote in message

> Sony G420 ! En efter min mening helt kanon skærm, men også noget dyrere
> end mange andre gode skærme. Personligt synes jeg dog de sidste penge er
> givet godt ud.
Det var egentlig også den jeg "fiskede" efter. Tak for det.

> Til grafik og
> billedbehandling ville jeg p.t. ikke vælge en TFT-skærm. Det ser

Ja, jeg tror egentlig også hellere at jeg vil springe en generation over.

Ps. Jeg lagde mærke til at mine linier bryder når du qouter mig - er det
noget i min opsætning der gør det?

Hilsen
Nuller

Fra : Ducky

Dato : 09-11-01 15:13

Hej ..

Jeg har en Sony G 420 o0g det er en kanon skærm flot at se på og det bedste
billed du kan få i dag

Hilsen
Ducky

Fra : Skimmerhorn

Dato : 10-11-01 22:31

"Ducky" <gokke@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Hej ..
>
> Jeg har en Sony G 420 o0g det er en kanon skærm flot at se på og det
bedste
> billed du kan få i dag

Så har du ikke set min Eizo F980 !!!

Skimmerhorn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-11-01 01:12

Skimmerhorn wrote:

> "Ducky" <gokke@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> bedste

> Så har du ikke set min Eizo F980 !!!

lol - gang i en "min er større end din" tråd her.

Min Sony F520 stikker din Eizo

Mvh

Bruno

Fra : Skimmerhorn

Dato : 11-11-01 02:02

> lol - gang i en "min er større end din" tråd her.
>
> Min Sony F520 stikker din Eizo

Nu har jeg ikke set din skærm, og du ikke min,
men jeg er sikker på at min er dyrest - ha ha
Skimmerhorn