Dagens joke fra D.F.K
Fra : Tommy Fer

Dato : 08-11-01 15:55

Hejsa... Så lige denne her på Dk.fritid.knallert.....

Måtte bare le.... og jae.. syntes i skulle havde muligheden:

_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Hejsa allesammen...

På arbejdet idag lavede jeg et par gamle knallerter idag.
Den hidsigste var ciao (den nyere der med større tank,
og skjolde, osv.) og så en masse puch maxier.

Da jeg var ude at prøvekøre en puch maxi hvor jeg
lige havde svejset en rådden udstødning ville jeg
prøve at stejle
for sjov, jeg rejser mig op på fodstøtten og gir gas
i ca. 1-2 sek (super optræk, lol) og hiiiver så op i
styret og så ryger den pænt høj op og da den er så
lav kan jeg mærke jeg ik helt har styr på hvor høj
den kommer op (jeg er jo vant til cykel) og så røg
jeg fandme på røven :)

Senere ville jeg prøve at lave stoopie på en nyere
ciao som var den hidsigste af dem alle. Ikke fordi
den var vild, men klart federe end de der gamle
puch maxi'er... Jeg havde ikke rigtigt testet hvor
god forbremsen var, men jeg skulle altså lige prøve
at lave stoopie... Jeg får god fart på og fyrer forbremsen
og så ryger den sq lidt højt op, jeg havde overhovedet
ikke styr på hvor højt den kom, jeg kigger jo bare i jorden *lol*..
Da den kommer højt nok op er fodstøtten ikke længere nok til
at holde på på sæddet, så jeg ryger ned og slår nosserne ned på
tanken og knallerten lander og vælter til siden...

Hehe, det gør jeg aldrig igen... Altså stoopie på knallert.

Jeg var også ude at køre på en hurtig Derbi Hunter idag.
Jeg havde bare lidt problemer med mine størelse 45'er
sikkerhedsko ikke kunne være i den, nå pyt.. Fed mopede
bortset fra de grimme blinklys og håndbeskyttere...

Jeg er også blevet forelsket i hot50 /med de rigtige farver! og lyd...

_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Jae... navne er fjernede..

men for fanden... *GRILL*

Der er ikke meget andet at sige!

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR

Fra : RpR

Dato : 08-11-01 16:35

> Jae... navne er fjernede..
>
> men for fanden... *GRILL*
>
> Der er ikke meget andet at sige!

Titan er der at sige. En "lettere" lam knægt på 15 år der hverken fatter
plus eller minus.
Han har også hærget mit forum. Når han bliver gammel nok til at styre en mc
så dukker han sikkert op herinde med sine historier om hvor sej han er når
han har stjålet en.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 22:11

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 22:11

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 22:11

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-11-01 22:11

RpR wrote:

> Det mener du vel helt ærligt ikke er en god ting? Jeg er prut ligemeget med
> hvad der stjæles, om det så var en cykel!

nej naturligvis ikke!
Det var ment med et kraftigt strejf af sarkasme... så der burde vel have
været en
smiley af en eller anden afart et sted

/Robert

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 08-11-01 22:06

> mvh Tommy Fer
> Suzuki GSXR

Suzuki GSXR 50cc??? - hvad laver man ellers i knallertgruppen???

Rasmus

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-11-01 22:14

"Rasmus Rosenquist" <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en meddelelse

> Suzuki GSXR 50cc??? - hvad laver man ellers i knallertgruppen???
>
> Rasmus

*lol* jae... nogen gang går det lidt stærkt....

Hmm, hvad man laver i knallertgruppen..... finder underholdning! Dette er et
tydeligt eksempel!

Mvh Tommy Fer

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 08-11-01 22:21

> *lol* jae... nogen gang går det lidt stærkt....
>
> Hmm, hvad man laver i knallertgruppen..... finder underholdning! Dette er
et
> tydeligt eksempel!

Ja - det har du dælme ret i!!!!!

Rasmus