Natal, Brasillien. Har nogen været der?
Fra : Dennis Fantoni

Dato : 11-01-01 12:07

Jeg skal til Natal i Brasillien.

Jeg har aldrig været der før. Hvad skal jeg huske at se dernede?. Er der
nogle der har været der, som vil gi' et par gode råd med på vejen. Jeg har
tidligere mest rejst i europa og ved middelhavet, en enkelt gang har jeg
været i afrika.

Er der et sted på nettet hvor man hurtigt kan lære en smule portugisisk?

Dennis

Fra : lmdthth

Dato : 20-02-02 21:12

"Dennis Fantoni" skrev d. 11-01-01 12:07 dette indlæg :
> [...]
jeg
> været i afrika.
>
> Er der et sted på nettet hvor man hurtigt kan lære en smule

Hej Dennis,

Jeg har været i Brasillen flere gange og er blevet gift med en
brasilliansk pige, så jeg kender lidt til landet dog
har jeg aldrig været i Natal, men en ting du skal huske er mygge sprey.
i brasillienen kan du købe noget der hedder, esplay contra pernilongo på
deres drogaria.
Hvis du er gift skal du holde dig væk fra nat klubber fodi pigerne i
brasillen er de skønneste piger i verden

Hvis du ikke er gift vil du formodenlig møde en brasilliansk pige og
blive lykkelig for altid.

Men tag det med ro, for i brasillen møder man kun venlige personer og de
kender ikke til ordet rasisme.

rasisme i brasillien er meget krimielt, man kan ikke betale sig fra
rasisme i brasillien man ryger direkte i spjælet,

ønsker dig en god tur,

http://www.kandu.dk/