Køb/Salg
Fra : John Hewalo

Dato : 08-11-01 12:09

Opslagstavle for køb/salg af brugte knallerter findes på
http://www.aprilia-center.dk/

--
John
Intet er umuligt for den som ikke selv skal gøre det.

Fra : RpR

Dato : 08-11-01 16:33

<snip>
reklame
<snip>

hvad med du smed reklamerne i dk.marked.privat.knallert i stedet?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : John Hewalo

Dato : 09-11-01 08:45

On Thu, 8 Nov 2001 16:33:09 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

><snip>
>reklame
><snip>
>
>hvad med du smed reklamerne i dk.marked.privat.knallert i stedet?

hvad er det lige at en brugbar oplysning har med reklame at
skaffe?

John

Fra : RpR

Dato : 09-11-01 14:53

> hvad er det lige at en brugbar oplysning har med reklame at
> skaffe?

Stadigvæk en reklame for Nielsen Cykler, og det er vist ikke første gang.

Fra : John Hewalo

Dato : 09-11-01 15:09

On Fri, 9 Nov 2001 14:52:53 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>Stadigvæk en reklame for Nielsen Cykler, og det er vist ikke første gang.

Stadigvæk ingen reklame.
Har aldrig reklameret i grupper som ikke er beregnet til det.

At nielsencykler har haft den venlighed at stille opslagsplads
til rådighed er vel ingen skam?

Da det tilsyneladende kun er dig som kommenterer at jeg bragte
oplysningen, ser jeg ingen _seriøs_ kritik, og opfatter stadig
indlægget som ok.

John

Fra : RpR

Dato : 09-11-01 17:45

> Da det tilsyneladende kun er dig som kommenterer at jeg bragte
> oplysningen, ser jeg ingen _seriøs_ kritik, og opfatter stadig
> indlægget som ok.

Det er fortsat en reklame for Níelsen Cykler, så må du se på det hvordan du
vil.

Fra : John Hewalo

Dato : 10-11-01 11:36

On Fri, 9 Nov 2001 17:44:43 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>Det er fortsat en reklame for Níelsen Cykler, så må du se på det hvordan du
>vil.

Du er stadig den eneste som brokker sig.

Kan du godkende denne link til en gratis og brugbar opslagstavle?
http://pub48.bravenet.com/classified/show.php?usernum=4100467686&cpv=1

John

Fra : RpR

Dato : 11-11-01 16:36

> Kan du godkende denne link til en gratis og brugbar opslagstavle?
> http://pub48.bravenet.com/classified/show.php?usernum=4100467686&cpv=1

Yup, og der er endda en Runner der lyder interessant =)

Fra : G-Man

Dato : 11-11-01 15:12

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> <snip>
> reklame
> <snip>
>
> hvad med du smed reklamerne i dk.marked.privat.knallert i stedet?

Er dette dit private forum? Prøv lige at kikke tilbage i gruppen, der har du
jo selv lavet en tråd, der kun omhandler at nu har du opdateret din
hjemmeside..Du ved, ikke kaste med sten når man.... :)

Med venlig G-Man

Fra : RpR

Dato : 11-11-01 16:36

> [...]
> jo selv lavet en tråd, der kun omhandler at nu har du opdateret din
> hjemmeside..Du ved, ikke kaste med sten når man.... :)

Der er en forskel på at reklamere for en privat hjemmeside og en forhandler.
Sådan noget hører til i en af dk.marked.kommerciel grupperne.

Fra : John Hewalo

Dato : 12-11-01 07:12

On Sun, 11 Nov 2001 16:36:14 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>du
>
>Der er en forskel på at reklamere for en privat hjemmeside og en forhandler.
>Sådan noget hører til i en af dk.marked.kommerciel grupperne.

Men der var sq da ikke tale om _reklame_, men om en brugbar og
gratis opslagstavle!

den opslagstavle kører nu, tegner til at blive en god ting for
gruppen her også.

er jo værd at henvise til, når de evindelige spørgsmål om hvem
der vil sælge/købe en knallert igen igen igen dukker op.

forstår egentligt ikke hvad du har så ondt i røven for.?
ingen andre brokker sig, vel?

John

Fra : RpR

Dato : 12-11-01 15:44

> Men der var sq da ikke tale om _reklame_, men om en brugbar og
> gratis opslagstavle!

Så link til tavlen i stedet for butikken.
Og skal det være på den måde, så kan jeg da lige så godt smide et link til
mit forum, der er nemlig også køb og salg, bare med lidt flere besøgende pr.
dag ;)

http://forum.mopedgallery.com

Fra : John Hewalo

Dato : 15-11-01 17:25

On Mon, 12 Nov 2001 15:43:37 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>Så link til tavlen i stedet for butikken.

Så så, ikke kommandere med erfarne folk.

>Og skal det være på den måde, så kan jeg da lige så godt smide et link til
>mit forum,

På den måde?
Sker vist flere gange hver uge, allerede.

>der er nemlig også køb og salg, bare med lidt flere besøgende pr.
>dag ;)

åhhhh IC. du vil altså bare have det for dig selv.

>http://forum.mopedgallery.com

og hvad kan det så bruges til?

kræver login, og er ikke så åbent det er brugbart som
annonceplatform.

http://pub48.bravenet.com/forum/show.php?usernum=4100467686

er brugbar for enhver som ønsker det, uden dørmand.

John

Fra : RpR

Dato : 16-11-01 20:19

> Så så, ikke kommandere med erfarne folk.

lol

> åhhhh IC. du vil altså bare have det for dig selv.

Hvad skulle jeg få ud af det? Jeg stiller blot forummet til rådighed så folk
kan bruge det. Der må være en grund til at folk så småt har droppet NG'en og
hoppet derover.

> kræver login, og er ikke så åbent det er brugbart som
> annonceplatform.
>
> http://pub48.bravenet.com/forum/show.php?usernum=4100467686
>
> er brugbar for enhver som ønsker det, uden dørmand.

Har været nødvendigt for at undgå useriøse brugere. Er man seriøs, så regger
man.

> og hvad kan det så bruges til?

Det samme som NG'en, bare større, bedre, og ikke mindst: ikke dødt.

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 18-11-01 01:23

lol, nu vi er ved det med sex og scootere....

http://free.porntown.de/nads1/frei/nads026.jpg

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 19:57

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-11-01 19:57

LOL!!!!

I er skøre

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : John Hewalo

Dato : 09-11-01 08:46

On Thu, 08 Nov 2001 16:46:23 +0100, "Simon D. Hansen"
<Sputte@Mail.dk> wrote:

>Side med sex på scootere kan muligvis findes på
>http://www.eroticnet.dk/

Har nok mere med "knalderter" end med knallerter at gøre.

John