Html statistik ud fra log fil??
Fra : Torsten Menzel

Dato : 08-11-01 10:46

Nu ved jeg ikke hvor mange her på siderne, der er så useriøse at de spiller
CounterStrike, men det gør jeg ihvertfald og enda så meget at jeg har sat en
CS server op. Nu er det sådan at det er meget interessant at se sin stilling
på sådan en server og det findes der rigtig mange programmer til at vise.
Problemet er bare at de er svære at sætte op eller også har de ikke lige de
ting med som man ønsker sig. Derfor er jeg interesseret i at høre om der er
nogen der har lavet sådan et program (det skal helst kunne genere resultatet
til HTML) og om det er muligt at få fingrene i det, eventuelt med kildekoden
til?

Hvis ikke dette er muligt, er der så ikke nogen der kan hjælpe mig igang med
at lave mit eget program, jeg kan eventuelt sende en log fil så man kan se
hvad det er jeg snakker om.

Med venlig hilsen

Torsten Menzel