DEBAT HER
Fra : Tina Christensen

Dato : 08-11-01 09:30

Hej alle*S* jeg har startet en side http://www.redningsplanken.dk som godt
kunne bruge lidt flere besøgende på debat*S* bla inden for dette emne*S*
så kig ind*S*
siden med chat, debat, brevkasse og hjerterum*S*

KNUZ Tina

--
"DILEMMAET"
At le, er at risikere at fremstå som tåbe

Fra : -Jens B.

Dato : 08-11-01 20:35

"Tina Christensen" <postmaster@t-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så kig ind*S*
> siden med chat, debat, brevkasse og hjerterum*S*

Hej Ztina,

Dzu *S*kal nok zende dit ta*S*tatur zil reparazzion. Dzer er noget galt med
*S*zz'et og Z*S*zz'et...

-KRAM*S* fra Jen*ZZ*

Fra : Tina Christensen

Dato : 09-11-01 12:13

sikke dog et venligt forum????

så slet dog mit indlæg????
og jens du må da undskylde*S* skal gerne undgå Z'er så

Fra : Sott

Dato : 09-11-01 18:38

Hej Tina

> sikke dog et venligt forum????

Ja, det er et utroligt venligt forum, og du er blevet meget
positivt og godt modtaget - efter min bedste overbevisning,
og alt taget i betragtning.

Tonen i dine svar er efter min mening fejlagtigt
forurettet og indigneret.

Nå, derudover vil jeg bare informere dig om, at det ikke
er "tilladt" at reklamere for sin hjemmeside, hvis det ikke
er i en del af en igangværende debat eller placeret i
signaturen.

Så dit indlæg hører slet ikke hjemme i dette forum.

Hvis du vil vide mere om brugen af usenet (nyhedsgrupper),
så læs:

http://www.usenet.dk/

Mvh. Søs

FUT: news.dk.snak.snik