Thailand
Fra : Kim Offenberg

Dato : 09-01-01 13:35

Hej Steen
Jeg har fulgt dine indlæg på DK.Fritid.Rejse og kan se at du kender
Thailand som din egen lomme. Jeg vil bare lige høre dig, om du vil
hjælpe lidt.
Vi er 2 voksne og 1 unge på 13, der tager på 16 dages ferie til
Thailand. vi tager afsted på Charter d. 31.01.01, og har 16 dage, men
kun hotel i Bangkok i 3 nætter og er derefter på egen hånd, ganske
rart.
Vi har været i Bkk og HuaHin 2 gange før, også på egen hånd, så nu vil
vi se lidt nyt.
Vi har talt om Krabi, Phuket og efter at have læst lidt på Nettet,
også Koh Samui.
Vi vil gerne bo billigt, men også rimeligt f.eks. AC på værelset, og
mulighed for morgenmad.
Vi regner med at flyve fra BKK til det sted vi bliver vi finder frem
til. Hvad vil du evt. foreslå ??.
Jeg kan ikke finde noget om fly fra BKK til Koh Samui, men se at der
er 3 daglige afgange til Krabi og 10-15 til Phuket, dette ælder jo
også retur.
Vi vil gerne bo fast 1 - 2 stedder, men have mulighed for at se en
masse, evt via bus/taxi.
Håber du får tid til at skrive et par ord, Jeg har set din fine liste
med diverse link's men har ikke haft tid til at prøve dem alle.
Undskyld at jeg skriver direkte til dig og ikke via et indlæg, men jeg
kunne ikke rigtig få min 'Eudora-Agent' til at gøre dette.
På forhånd tak
Kim

Fra : Steen Johansen

Dato : 09-01-01 19:01

Kim Offenberg <DRKRO@ms.danisco.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a5c0545.19581781@news.uni2.dk...
> [...]
> Undskyld at jeg skriver direkte til dig og ikke via et indlæg, men jeg
> kunne ikke rigtig få min 'Eudora-Agent' til at gøre dette.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Bangkok prøv at tage flodbussen med strømmen ud til enden og gå en tur i "
landsbyen" de har marked hver dag og det er et sted hvor jeg kommer hver
gang pris 12 Bath
Jeg vil anbefale Krabi City Hotel Ca 600 Bath AC der ligger i en af de gader
der går ned til floden, fra hotellet og ned til floden er Thailands bedste
gadekøkken der har åbent til langt ud på natten. og bussen kører ud til alle
strandene hver ½ time og der er både ud til alle øerne
God tur
MvH Steen
Der tager af sted 1/2 til 6/3 Bangkok og Samui Total slap-A ferie