Skærme
Fijala 3554
opsætning af skærm
Fra : Karsten

Dato : 07-11-01 22:07

Jeg har forsøgt at finde nogle driver til min skærm på nettet uden held.
For Windows 98 se, (kender den ikke) den står ikke i listen over valg
mulighederne
Sampo AlphaScan 718

Fra : Ib J

Dato : 08-11-01 17:56

Har du været inde på http://www.sampotech.com/ under support/driver?
Der ligger en inf fil, der skulle klare dit problem.

mvh
Ib J.

Fra : Karsten

Dato : 09-11-01 14:40

"Ib J" <ib.mj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har du været inde på http://www.sampotech.com/ under support/driver?
> Der ligger en inf fil, der skulle klare dit problem.

Du skal have mange tak for hjælpen, det var lige den jeg skulle bruge..