kan det passe ?
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-11-01 02:15

i.flg en bekendt der referede efter eget udsagn LA time tror jeg den
amerikanske avis heder ... at 2 homoseksuelle herre havde fåed den ide
- at føre en hult rør op i røwen på den ene part - og det er så her
hvor jeg tager kraftig afstand - selv om det måske nok beretningigen
taget i betratning lyde morsomt - well de havde så sluppet en hamster
løs i det hule rør det arme kræ havde søgt tilflugt oppe i røwen et
eller andet sted på herren med det hule rør i røwen - der ytrede et
ønske om at få dyr & rør ud af sin røw men nej hamsteren blev sidene -
den anden part tænder så sin leighter i et forsøg på at få noget lys
ned i røret for at lokalisere det bortkomne husdyr - der har
beklaligtvis været en brændbar gas lomme der eksploderede i maven ud
af røret med ild osv på den herre - men fandt ogås vej til en ENDU
større GAS OPHOPNING et sted i manden med hamster og hult rør i
røwen der forsagde en så kraftig eksplosion at hamsteren bogstaveligt
talt belv skudt ud brækkede næssen på obervanten samtidgt med at han
fik sig en anselig forbrændning i ansigetet og i den tilstand kom de
på skadestuen - der oplyses inetet om forbrædningerne hos manden med
det hule rør i røwen .... men behandles skulle han !
arme hamster - jeg ved der er folk der er til den slags men der bør
man sgu en tur i spjældet for dyremishandling !
MvH
Bo

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 08-11-01 02:29

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" wrote:
> arme hamster

Sandsynligvis er det en vandrehistorie. The AFU and Urban Legend Archive:
http://www.urbanlegends.com/animals/gerbilling/gerbil_tailpipe.html

Der findes mange varianter omkring mindre dyr i røven, og gaseksplosioner:
http://www.google.com/search?q=rectum+tube+gas+explosion+gerbil

Mvh. Johnnie

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 08-11-01 09:18

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]
> arme hamster - jeg ved der er folk der er til den slags men der bør
> man sgu en tur i spjældet for dyremishandling !

Der er lidt American Psyco over det...
Men i bogen et det blot en kvinde der får en rotte op i fissen, kort før
Patrick Bateman (bogens hovedperson) saver hende over med en kædesav, og
bliver deprimeret over at rotten nu mangler et par cm af sin hale....

Om det er rigtig eller forkert, men det skulle ikke undre mig om idéen til
det stammer fra den bog..

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-11-01 22:54

On Thu, 8 Nov 2001 09:18:11 +0100, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

HI Henning
jeg sider jo og bliver helt varm inden i og smiler for mig selv - har
du læst den :) !!!!

>Der er lidt American Psyco over det...

Tjaa det kan du måske have ret i

>Men i bogen et det blot en kvinde der får en rotte op i fissen, kort før
>Patrick Bateman (bogens hovedperson) saver hende over med en kædesav, og
>bliver deprimeret over at rotten nu mangler et par cm af sin hale....

ja dte er en fantastisk bog jeg skreg af grin selvfølig ikke over alt
det onde men som barn og ung af 80 erne .... er den et fantastisk
tidsbilled alle snakker og ikke om noget ingen høre efter de mest
grusomme ting sker - men der er ingen der ser det - Regan var
præsident - der skulle gå næsten 20 år før de fandt en præsident der
om menskeligt muligt var en endnu større idiot - en præsident der på
ingen måde prøver at sløre at han rent faktisk er idiot sådan er det
bare.

Mne Batmann Patrick min ven
ja han bliver jo ramt af depresioner på de særeste steder ... men lige
i den skitserede situation med rotten som jeg kun vagt husker , så er
der på mange måder mere at føle for ved en rotte ind en amerikansk
republikaner.....

>Om det er rigtig eller forkert, men det skulle ikke undre mig om idéen til
>det stammer fra den bog..

det kan godt være ,,,,,men der er nogen der er til det der
...forbanede svineri over for dyret ... det kommer selvføligt an på
omstændigheden f.eks tror jeg ikke en ÅL vandtrives i kussen på en
kvinde...men hvis man er til det må man finde noget hvor dyret trives
eller ihvertilfælled ikke lider ved det !!!!
MvH
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-01 14:17

[klip]

Faktisk var det go'e gamle Marquis de Sade, der for lang siden fandt på det
der med cylindere i kropsåbninger som adgang for små dyr. Klamt, javist -
men jeg læser egentlig American Psycho som en (nærmest genial) kommentar til
de Sade. Jeg fandt en hurtig bio her: http://startsiden.telia.dk/article/557

/ we

Fra : LEIF ANDERSEN

Dato : 09-11-01 20:55

"> arme hamster - jeg ved der er folk der er til den slags men der bør
> man sgu en tur i spjældet for dyremishandling !
> MvH
> Bo

Ja stakkels kræ. det kan man nok påtvinge ordet " røvsygt " , at have denne
form for pervershed
- men mon ikke de finder på lidt mere sygelige ideér at udfolde sig med i
fremtiden. ?

Selv om jeg har svært ved at tro det, men man kan åbenbart få alt op i den
ende.

--
Med venlig hilsen fra
Leif Andersen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-11-01 23:24

On Fri, 9 Nov 2001 20:55:11 +0100, "LEIF ANDERSEN"
<leif.andersen@mbox301.get2net.dk> wrote:

HI Leif

> [...]
>form for pervershed
>- men mon ikke de finder på lidt mere sygelige ideér at udfolde sig med i

Tjja mere Perverst kan det jo altid blive på Godt og ondt :)
tag til Cambodia og du finder nok den længste rejse ned af pervasionen
ondskaben om man vil - en tortur form var b.la at tage børn fra derres
mødre smide dem op i luften også var den en rød kemæ der greb poden på
spidsen af sin baionet - imens det fortvilede kvinde menneskre
redegjorde for , hvorfor hendes grandfætter havde fåed den augante ide
at være interlektuel augant at få briller ( det lyder sidnsygt men det
skete )

hvor perverse vi andre perverse så kan finde på at blive well jo mere
jo bedre så længe man ikke ødelægger noget for anden part dyr eller
menneske !

>Selv om jeg har svært ved at tro det, men man kan åbenbart få alt op i den
>ende.

Tjaaa jeg har sgu set billeder af en der fik hånde op til well et
stykke over knogelen ... det er så det volume mæssige men ...hvad man
ellers hvis man er til det kan finde på at stoppe i røwen ja det ...

bedste hilsner
Bo

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 10-11-01 09:42

On Thu, 08 Nov 2001 02:15:18 +0100, "Chokmah @lias R@bi@s the dog*"
<chokmah@c.dk> wrote:

>i.flg en bekendt der referede efter eget udsagn LA time
ja her det så godt nok på norsk men med oversætelser eller hjælpe ord
eller hwa fan det nu heder :) :
En oversettelse av en artikkel som faktisk har stått i "LA Times":
" I etterpåklokskapens lys så var det å tenne fyrstikken som var min
store
tabbe. Men jeg måtte jo prøve å få ut hamsteren" Dette fortalte Eric
Tomazewski til himmelfalne doktorer på brannskadeavdelingen ved Salt
Lake
City sykehus.

Eric Tomazewski og hans homoseksuelle partner Andrew "Kiki" Farnum ble
innlagt ved akuttavdelingen etter at en seksuell lek hadde gått
fryktelig
galt. " Jeg satte inn et papprør i anus og sendte Raggot, hamsteren
vår,
inn" forklarer Eric. Videre forteller han " som vanlig ropte Kiki;
"Armageddon" som er vårt signal om at han hadde fått nok. Jeg prøvde
da å få
Raggot ut igjen, men det ville han ikke. Jeg tittet inn i røret
samtidlig
som jeg tente en fyrstikk. Jeg tenkte at lyset ville friste hamsteren
til å
komme ut igjen".

Til en stum pressekonferanse forklarte en talsmann for sykehuset hva
som
skjedde videre. Fyrstikken antente en liten gasslomme av tarmgass.
Flammen
fra denne antennelsen skjøt ut av papprøret med det resultat at
Tomazewskis
hår tok fyr samtidlig som han fikk kraftige brannskader i ansiktet. At
gasslommen tok fyr antente også hamsterens pels og værhår. Dette satte
igjen
fyr på en ny og større gasslomme lenger opp i tarmen. Trykket av denne
gassbrannen sendte så hamsteren ut igjennom papprøret som en
kanonball.
Tomazewski fikk andre grads brannsår av gassbrannen og fikk knekt
nesebenet
av hamsteren som kom flyvende ut. Farnum fikk første og annen grads
brannsår
i anus og den nedre del av endetarmen.

REDAKTØRENS KOMMENTARER: De ti mest skremmende tingene med denne
historien
er
10: "Jeg satte inn et papprør i anus.........."
9: "Jeg tittet inn i røret......" (Jeg beklager, men det må jo være
som å
kikke inn i helvete med kikkert. Jeg hadde heller valgt å kikke på
solen med
kikkert selv om det gjør en blind)
8: Den stakkars hamsteren (som må ha et forferdelig dårlig
selvbilde)som ble
skutt ut av ei mannsrompe.
7: Å få brekt nesa si på grunn av at en hamster blir skutt ut av en
annen
manns rompe og treffer deg i ansiktet. Jeg gjetter bare, men jeg
tviler
meget sterkt på at den hamsteren var "vårfrisk" etter å ha vært inne i
Kikis
"kjærlighetstunnel".
6: At folk har slike vulkanliknende gasslommer oppe i endetarmen.
5: At folk gjør slikt og samtidlig innrømmer det for folkene på
akuttmottaket. For mitt eget vedkommende tror jeg at jeg hadde funnet
på en
historie om pyromaniske gjengvoldtektsmenn som har brutt seg inn i
huset
mitt å voldtatt meg med brennende lighterbensin, lenge før jeg hadde
fortalt
sannheten. Kall meg gammeldags men jeg kan ikke forestille meg å se en
doktor inn i øynene og si "Du skjønner det doktor, vi har en hamster
som
heter Raggot og så tok vi et papprør......."
4: Første og annen grads forbrenning i anus. " Vil ikke dette gjøre
det
brennende ubehaget ved å ha hemmorider, virke som en velkommen
avlastning?"
Hvordan kan noen gå ordentlig på do etter en hendelse som dette ?
Samtidlig
frykter jeg at lukten av en brennende anus må komme opp på topp fem
listen
av verdens styggeste lukter.
3: Folk med kallenavn Kiki. Det navnet må jo være polynesisk for "
idiotisk
mann som putter hamstere opp i rompa".
2: Hvilket sykehus med respekt for seg selv vil holde en
pressekonferanse om
dette?
1: Dette hendte i Salt Lake City....... Hva er det med disse
Mormonerne?