Mail med @Forum.dk
Fra : FTW-81

Dato : 07-11-01 22:56

Hejsa jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig da jeg står &
skal bruge en email der slutter på @forum.dk &så var det at jeg ville høre
om det kunne ladez sig gøre et & andet sted eller på en & anden måde...

Håber at der er en der kan hjælpe mig...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-11-01 23:07

Wed, 7 Nov 2001 22:56:04 +0100, skrev "FTW-81"
<test1237@hotmail.com>:

>Hejsa jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig da jeg står &
>skal bruge en email der slutter på @forum.dk &så var det at jeg ville høre
>om det kunne ladez sig gøre et & andet sted eller på en & anden måde.

Du vil finde en person, som har en forum mailadresse?

Det kan du vidst godt opgive medmindre, han har opgivet adressen
til en søgetjeneste, som f.eks. <http://joes.jubii.dk/>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-11-01 23:45

FTW-81 skrev:

>Hejsa jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig da jeg står &
>skal bruge en email der slutter på @forum.dk

Af nysgerrighed - hvorfor?

>&så var det at jeg ville høre
>om det kunne ladez sig gøre et & andet sted eller på en & anden måde...

Jeg tror det ikke - forum.dk er jo blevet til ofir.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-11-01 23:58

Wed, 07 Nov 2001 23:44:45 +0100, skrev Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk>:

>Jeg tror det ikke - forum.dk er jo blevet til ofir.dk

De gamle forumadresser fungerer stadig.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 00:13

Knud Gert Ellentoft skrev:

>De gamle forumadresser fungerer stadig.

Hmm, skummelt - jeg troede egentlig jeg fik skrevet det med (at de
måske gjorde - men at jeg ikke vidste det).

Hvordan er det mon med nye @ofir.dk-adresser, der opretter de vel ikke
også et alias på @forum.dk?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-11-01 03:01

Thu, 08 Nov 2001 00:13:18 +0100, skrev Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk>:

>Hvordan er det mon med nye @ofir.dk-adresser, der opretter de vel ikke
>også et alias på @forum.dk?

Det ved jeg ikke - jeg har kun en meget gammel forumadresse, som
fungerer både med forum og ofir.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 12:23

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Det ved jeg ikke - jeg har kun en meget gammel forumadresse, som
>fungerer både med forum og ofir.

Så kan du jo låne den til "FTW-81"

FTW-81 - hvorfor bruger du ikke dit rigtige navn. Jeg har meget
nemmere ved at tage folk, der står ved hvem de er, seriøst.

Desuden er jeg stadig nysgerrig for at høre, hvorfor det er så vigtigt
den hedder @forum.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : FTW-81

Dato : 08-11-01 16:12

Hejsa Lasse...

Hviz du så gerne vil vide det så hedder jeg Daniel & grunden til at den lige
præcis skal hedde @forum.dk er fordi at jeg for ca. 4 år siden har haft
oprettet en account hvor at den alså kun kan sende passwordet til min gamle
@forum.dk email som ik er der mere... hvilket jo er lidt af et problem når
man ik ka huske passwordet...

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nmqkut86lts7po6n0nmqd917lvaep02k02@news.inet.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-11-01 18:41

Prøv om du kan oprette en daniel@ofir.dk, den virker muligvis
også på daniel@forum.dk, gør den ikke det, så er der ikke noget
at gøre.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-01 21:40

Daniel alias FTW-81 skrev:

>Hviz du så gerne vil vide det så hedder jeg Daniel

Fint nok, men jeg ville nu mene det var smartest at der i din
From-header stod:

From: "Daniel Efternavn" <test1237@hotmail.com>

i stedet for

From: "FTW-81" <test1237@hotmail.com>

> [...]
>oprettet en account hvor at den alså kun kan sende passwordet til min gamle

Ja, det er ærgerligt. Men så kræver det vel at det PRÆCIS er den samme
adresse du skal have, og ikke bare en tilfældig @forum.dk-adresse.

Prøv at oprette den adresse du i sin tid havde (med @ofir.dk i
stedet), og se om det virker.

Ellers ville jeg prøve at skrive til Ofir og bede pænt om hjælp.

venligst,
Lasse Hedegaard