Pudsig oplevelse idag
Fra : Allan Bojesen

Dato : 07-11-01 21:04

Hej

På vej hjem idag ved 18-tiden hvor jeg havde kørt 7-8 km uden problemer af
nogen art, begyndte baghjulet at blokere ved kun et let tråd på bremsen. Det
er blevet glat, tænkte jeg, og prøvede forsigtigt forbremsen!!! uden der dog
skete noget ved det - den tog godt nok ved. Det var nok dieselolie på vejen.
Jeg fortsatte hjemad og prøvede et par gange bagbremsen med samme resultat,
den blokerede. Helskindet hjemme stiller jeg cyklen fra mig og opdager at
benzinen "pisser" ud af en af overløbsslangerne. Hvilket så forklarer min
antiblokeringsfri bagbremse Det forklarede også hvorfor bilerne var bedre
til at holde afstand end ellers

Allan Bojesen
CB 750 F2 -78 (der lige skal have fixet noget svømmerhalløj)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-11-01 01:15

Allan Bojesen <allan@bojesen.com> skrev i en
> [...]
> benzinen "pisser" ud af en af overløbsslangerne. Hvilket så forklarer min
> antiblokeringsfri bagbremse Det forklarede også hvorfor bilerne var

Vi må antage at du er en kat, der har 7 liv tilbage nu.
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 08-11-01 01:26

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> Vi må antage at du er en kat, der har 7 liv tilbage nu.
> Preben Riis Sørensen

det var sgu en dyr erfaring.....2 liv.....

--
Jacob

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-11-01 19:52

Jacob Stegelmann <stegelmann@privat.dk> skrev i en

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
>
> det var sgu en dyr erfaring.....2 liv.....
>
> --
> Jacob

Ja, han undgik at brænde op, og så undgik han at havarere ved at bruge
forbremsen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : james

Dato : 08-11-01 11:04

> CB 750 F2 -78 (der lige skal have fixet noget svømmerhalløj)

....eller måske bare et slag med en gummihammer.....