Sms program søges!
Fra : MadMaxDK

Dato : 07-11-01 20:41

Hej i gruppen!

En ven af mig har spurgt om der findes et program der kan sende sms'er via
et datakabel og en Ericsson T68, programmet skal have en ubegrænset
telefonbog, og der skal være mulighed for at sende til grupper heri.

Det skal helst være enten gratis eller billgt?

Mvh
MadMaxDK

Fra : Per Olsen

Dato : 07-11-01 22:50

Hej

Jeg har et program til det. Det hedder EasyText (600 Kb zip)
Jeg ved dog ikke om det virker med en T68, men det virker
fint på min A2618s.

PE® =SEN
-
Fjernelse af SIM-lås på Ericsson A2618s (den eneste jeg har prøvet)
Det skal kun koste dig forsendelsen.
-

Fra : MadMaxDK

Dato : 07-11-01 23:18

Kan jeg lokke dig til at maile det til mig?

madmaxdk@REMOVEyahoo.com

fjern REMOVE!

Mvh
MadMaxDK

Fra : Jonas

Dato : 08-11-01 10:24

Ericsson har selv lavet et utrolig lækkert stykke software til at sende
SMS´er med.
Derudover kan du osse rette og oprette poster i din telefonbog.

http://www.sonyericssonmobile.com/spg.jsp?template=SP1_soft&B=ie&noredir=1&P
ID=9773&LM=SB_V&noredir=1

--
-----