ny pc
Fra : 4u2

Dato : 07-11-01 19:12

Jeg har lige købt en ny pc med et
ProSavage 32 MB ram onboard grafikkort
( der er en ledigt AGP*4 port).
Der er ikke yderligere oplysninger om grafik kortet, så jeg ved kun at det
er et
ProSavage 32 ram onboard grafikkort.
Hvad gør jeg så ??.
nyt grafik kort, eller ?

PS:

1200 MHz Athlon 512 RAM.

ses 4u2.

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 08-11-01 09:15

4u2 wrote:

> [...]
> ( der er en ledigt AGP*4 port).
> Der er ikke yderligere oplysninger om grafik kortet, så jeg ved kun at det

Hvad er det lige du vil, som grafikkortet ikke kan ?

Den oplysning ville gøre det hele meget nemmere for os...

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/H d++ s: a-- c++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o? K? w--- O M+ V? PS++

Fra : 4u2

Dato : 08-11-01 13:08

Sorry, det er helt klart til spil.

4u2

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-11-01 14:04

4u2 wrote:

> [...]
> ( der er en ledigt AGP*4 port).
> Der er ikke yderligere oplysninger om grafik kortet, så jeg ved kun at det

Nyt kort burde kunne få liv i din TDC computer

Mvh

Bruno

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-11-01 14:10

nyeste drivere burde kunne klare det. Men hvad er det du mangler. Du skriver
til spil. Det burde det jo nok kunne klare. skal du have 7000 point i 3dMark
skal du have et geforce3 TI500
skal du køre superhøj opløsning eller lave tv ind/ud og lign fikumdik skal
du måske kigge på et Radeon 8500

Michael

Fra : 4u2

Dato : 08-11-01 14:46

Jeg spiller mest. Fifa-2002, Red Alert 2, Spiderman, Ghost Recon, Stronghold
og Rouge Spear - Black Thorn.

og ja, jeg har købt den hos TDC så kan du ikke hjælpe iddqd :)

ses 4u2.

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-11-01 15:15

Til de spil skal du have et GeForce 2 kort. Måske et af de nye Ti kort. De
skulle være rimelig hurtige. Eller måske et Radeon 8500. Det får rimelig god
omtale rundt omkring.

Michael

p.s. Spiller du Ghost Recon online ?

Fra : 4u2

Dato : 08-11-01 18:41

ØH, bare en tanke hvad hvis at jeg sætter mit "gamle" voodoo3 3000 AGP kort
i?.
Jeg har sku ik råd til at give mere end en tusse til et nyt kort.