Nu må i stoppe.
Fra : TommyGun

Dato : 07-11-01 15:48

Venner, Brødre i Kristus.

Nu syntes jeg det løber lidt af sporet, det begynder nermest at ligne
forfølgelse, jeg er ikke i tvivl om min holdning til SDH, hvilket jeg flere
gange har givet udtryk for, men at NG næsten er begyndt at ligne et anti
mormon forum, syntes jeg er at strække den lidt.
Hvis i absolut vil diskutere Mormon dogmatik, så lav et forum om emnet, jeg
er træt af at se alle disse Mormon debatter.

Bid nu ikke hoved af mig

--
><> - ><> - ><>

Guds Fred,

Tommy.

www.oplevjesus.dk
www.jesusnet.dk
www.evangelist.dk

Fra : E.Dalgas

Dato : 07-11-01 16:03

TommyGun <tommy@tommygun.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be9498c$0$373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Venner, Brødre i Kristus.
>
> Nu syntes jeg det løber lidt af sporet, det begynder nermest at ligne
> forfølgelse,

Har du fulgt den debat Kenn og jeg har kørt ? Hvis ikke, så forstå at der
hænger visse beskyldninger imod min person i luften og at Kenn ikke på nogen
måde har dementeret, undskyldt eller ændret hans personliggørelse af en
debat han selv på agrasiv vis startede i sin tid.

Jeg fortsætter med at føre bevis for de påstande jeg er fremkommet med
sålænge der ikke er en vilje hos ham til at indgå en overenskomst og få
stoppet udviklingen.

>jeg er ikke i tvivl om min holdning til SDH, hvilket jeg flere
> gange har givet udtryk for, men at NG næsten er begyndt at ligne et anti
> mormon forum, syntes jeg er at strække den lidt.

Peter B Juul. har bragt et forslag jeg ihvertfald vil følge. Så vil du undgå
SDH debatten bør du ikke læse de indlæg der er mærket [SDH].

> Hvis i absolut vil diskutere Mormon dogmatik, så lav et forum om emnet,
jeg
> er træt af at se alle disse Mormon debatter.

[SDH] er dette forum.

Var det ikke dig selv der sang med i går ?

--

************
E. Dalgas

Fra : TommyGun

Dato : 07-11-01 16:09

> Var det ikke dig selv der sang med i går ?

Jeg sang, jeg skrålede ikke :)

Tommy.

Fra : E.Dalgas

Dato : 07-11-01 16:17

TommyGun <tommy@tommygun.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be94e86$0$349$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg sang, jeg skrålede ikke :)

Og det er hvad du mener jeg gør ?

--
************
E. Dalgas

Fra : TommyGun

Dato : 07-11-01 16:25

> Og det er hvad du mener jeg gør ?

Nej det var ikke et angreb på nogen speciel person, mit indlæg galt også
for Kenn. Og vel også mig

Det hænger mig langt ud af halsen, jeg brugte for lang tid efter jeg forlod
SDH lkirken på at fortælle dem alle sammen at, de var forkert på den, men jo
mere jeg gjore det jo mere åndsforladt blev jeg, og jo mere stædige blev de,
så min erfaring med at diskutere SDH med SDHer er ikke af det gode.

Jeg håber ikke du har følt dig truffet, indlæget var ærligt, ikke ment på
nogen speciel person.

Guds fred,

Tommy.

PS: måske poster jeg mit vidnesbyrd en dag.

Fra : N/A

Dato : 07-11-01 23:26

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 07-11-01 23:26

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message news:3be96475$0$2031
> Jeg vil give dig delvist ret. Mormon disskusionerne er frugtesløse og
spild
> af både tid og plads da modparten hele tiden reagerer med at blive
fornærmet
> og gå i martyr rolle.
>
> Der er intet opbyggende i disse debatter. Lad os samles om det der
opbygger,
> trøster, og fører til et tættere liv med Jesus Kristus.

Hvorfor så starte alt dette ævl?
Det var jo dig selv, der begyndte denne nyttesløse og
uværdige diskussion, og som ikke ville tage tilbage
med samme!

Hvordan har du tænkt dig at få et tættere liv med Jesus Kristus,
så længe du bliver ved med at rakke andre ned?

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Live4Him

Dato : 07-11-01 23:28

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post8.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hvordan har du tænkt dig at få et tættere liv med Jesus Kristus,
> så længe du bliver ved med at rakke andre ned?
~~~~~~~~~~~~

PLONK !!!

jørgen.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 07-11-01 23:30

> "Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post8.tele.dk> wrote in message

> ~~~~~~~~~~~~
>
> PLONK !!!

Jamen, tak for det, det var dog rart at få ro for dig.
Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Live4Him

Dato : 11-11-01 00:35

> [...]
>
> Hvordan har du tænkt dig at få et tættere liv med Jesus Kristus,
> så længe du bliver ved med at rakke andre ned?
Der er jo noget som hedder tilgivelse, både i relation til andre mennesker
og i relation til Gud. Jeg mener dog heller ikke at jeg ALTID rakker ned på
andre.

Jeg tror og håber på at jeg kan få et tættere liv med Jesus igennem
syndserkendelse, tilgivelse, og ærlighed. I egen kraft kommer jeg næppe
nogen vegne.

jørgen.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 11-11-01 08:54

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
news:3bedb9ce$0$25366> > Hvordan har du tænkt dig at få et tættere liv med
> [...]

> Jeg tror og håber på at jeg kan få et tættere liv med Jesus igennem
> syndserkendelse, tilgivelse, og ærlighed. I egen kraft kommer jeg næppe

Det gør du heller ikke altid. Men ofte. Især, når
det er os SDH'ere, eller andre, som ikke nødvendigvis
mener det samme som dig.

Og tilgivelse begynder med omvendelse. Derfor må du
OM-vende dig, det betyder at du skal aktivt forsøge at
lade være med de ting, du ønsker at gøre op med.
Det kan ikke nytte, at du fortsætter dermed en dag eller to,
det er ikke omvendelse, det er blot en pause.

Med venlig hilsen
Bodil.