erfaringer med skiferie i Bulgarien ...
Fra : Preben Kvist

Dato : 03-01-01 15:39

.... nærmere bestemt Borovets.

Er der nogen, der har været dernede i år ? så vil jeg gerne høre lidt om
jeres erfaringer.

venlig hilsen

Preben

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 16:19

Fra : Preben Kvist

Dato : 03-01-01 16:19

> I tillægget "rejseliv" er der en artikel på 2 sider om skiferie i byen
> Borovets i Bulgarien.
> Journalisten har kun positive kommentarer hertil.
tak for tippet. Jeg er lidt bekymret over at der står 20-40 cm sne på
snemeldinger.dk ... og jeg skal afsted om 10 dage

Fra : NetHead

Dato : 04-01-01 09:40

On Wed, 3 Jan 2001 16:12:18 +0100, "RENÉ JØRGENSEN"
<renerj@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Borovets i Bulgarien.
>
>Journalisten har kun positive kommentarer hertil.

Jeg synes nu, at min konklusion ud fra artiklen var: hvorfor dog tage
et sted hen fordi det er billigt ?

Har da hørt om folk der kun til tog til Tjekkiets skisportssteder een
gang.

Husene, der var vist, lignede hønsehuse. Desuden er problemet med at
bo i hytte i Bulgarien, at du ikke har en bevæbnet hotelvagt ved
indgangen.

Men for købere af pirat-varer var det vist alletiders. Læg hertil
billig sprut og damer. Måske bliver der også tid til at løbe på ski.

mvh

John