8210... problemer. hjælp
Fra : Rasmus Thomsen

Dato : 07-11-01 14:27

Jeg sidder med en 8210 foran mig som ikke fungerer korrekt !!!

Jeg kan tænde for den og indtaste pinkoden, herefter viser den nokialogoet
ca 2-3 sekunder og slukker så fuldstændigt af sig selv!!!

Jeg har prøvet med forskellige sim-kort men problemet er det samme.

Er der nogle der her på siden har prøvet det samme eller har en idé til hvad
der kan være i vejen ??

Er det bare en softwareopdatering der skal til eller er den kaput ??? (skal
telefonen være tændt for at man kan opdatere softwaren ???)

Hilsen
Rasser

Fra : ABL

Dato : 07-11-01 19:34

Hej
Muligvis en telefon som er offer for en unlocker
bare en ide
Allan

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 21:09

Fra : Karsten Vinding

Dato : 08-11-01 21:09

Rasmus Thomsen wrote:

> Nej tak det er ikke problemet.... jeg er sgu ik´ helt hjernedød

Jeg tror ikke det var det han mente....

Problemet kan udemærket være et fladt/dødt batteri. Ikke at jeg tror det
er det, men dårlige batterier kan sagtens finde på at have nok spænding
ved lav belastning, som så falder ved højere belastning.

Det kunne godt passe med din oplevelse, hvor telefonen slukker efter et
par sekunder, hvilket passer fint med at telefonen aktiverer senderen og
prøver at komme i kontakt med en mast. Det (meget) forøgede strømtræk
kan få batteriespændingen til at dykke, og så slukker telefonen
øjeblikkeligt.

Det kan vel lettest afprøves ved at prøve at tænde med laderen sluttet
til og tændt. Hvis det hjælper har du nok et batteri der er klappet
sammen eller fladt.

Hvis du har prøvet dette ved jeg ikke hvad det kan være.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Palle Ravn

Dato : 09-11-01 17:20

Jeg har også prøvet noget lign... Med min 8210.

Der var det et nyt cover, som ikke var som det skulle. Slurkknappen sad fast
når jeg trykkede på den. Den slukkede præcis sammen tid som din...

Palle Ravn