Køb af brugt CBR600 - hvordan??
Fra : Mikkel Thune

Dato : 07-11-01 14:31

Hej alle,

Nu er jeg efterhånden ved at have sparet op til subj., men hvad skal jeg
kigge efter når jeg køber sådan en svend brugt?
Og hvor får jeg mest for pengene? En '94, '95, '96, '97 oder was??

Alle kommentare, idéer og strøtanker modtages med kyshånd.

Mvh,
Mikkel Thune

Fra : Armand

Dato : 07-11-01 16:45

Mikkel Thune <spam@edelmann-thune.dk> skrev i en

> Nu er jeg efterhånden ved at have sparet op til subj., men hvad skal
> jeg kigge efter når jeg køber sådan en svend brugt?
> Og hvor får jeg mest for pengene? En '94, '95, '96, '97 oder was??

En F2'er ('91 og fremefter) skulle vel række :-/
Hvis du går efter 93'erne (hvor bagfodhviler-beslagene er i aluminium og
man tydelig kan se et reservoir til bagdæmperen ved ét af dem), får du
mest med til prisen, derved at den originale affjedring er grundig
justerbar på dem (og fremefter!?)

--
Armand.