Olie til PGO Hot 50
Fra : Lars Andersen

Dato : 07-11-01 11:43

Jeg fik at vide af forhandleren, at den skal bruge noget specielt
to-taktsolie. Passer det?? Og den ryger godtnok en del mere når jeg bruger
noget andet, men hvad anbefales eller bruges til PGO'en ??

Mvh Lars

Fra : MaxiSmiley

Dato : 08-11-01 20:40

Prøv med Fulsymtetisk 2-takts olie... det kan du få på den lokale
tankstation!
Det kører jeg også med...

http://www.kandu.dk/

Fra : www.teamyamaha.f2s.c~

Dato : 23-11-01 03:24

"Lars Andersen" <larsea@i9stud1.iprod.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> to-taktsolie. Passer det?? Og den ryger godtnok en del mere når jeg bruger
> noget andet, men hvad anbefales eller bruges til PGO'en ??

Hvis den er lovlig, skal du bare køre på den olie din cykel/knallert
forhandler har. Men hvis den er voldtunet, så er det ikke lige meget hvilken
olie du kører på!

Hilsen jesper

Fra : Lars Andersen

Dato : 01-12-01 11:27

Nej, men jeg skal køre ret langt for at nå til en forhandler. De siger man
skal bruge noget der hedder "motul"...... men den ryger også meget hvis man
bruger andet end Motul......

www.teamyamaha.f2s.com <team4gear@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9tn0dh$p8i$1@newsreader.mailgate.org...