Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ø: Geforce 2 ULTRA
Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 07-11-01 09:21

Hej :)
Hvor finder jeg et sådant grafikkort ?
edbpriser har det IKKE :(
Jeg håber der er nogen der har en idé om hvor jeg kan finde det , og hvis
der er nogen som evt. vil sælge så er jeg nok også interesseret.

Mvh. Nikolaj

Fra : C & H

Dato : 07-11-01 12:17

De kort på edbpriser der hedder GeForce2 Ti er (næsten) ligeså hurtige som
de originale Ultra-kort, og en del billigere. Men det ville langt bedre
kunne betale sig at investere i et GeForce3 Ti 200 til eks. 1800-1900, da de
gamle Ultra'er ligger over denne pris stadigvæk, nok mest fordi de er
umulige at opdrive...

http://www4.tomshardware.com/graphic/01q4/011001/titanium-05.html

Fra : Armitage

Dato : 07-11-01 14:17

" Nikolaj Bardram" <Bardram@tk.k-net.dk> wrote in message
> Hej :)
> Hvor finder jeg et sådant grafikkort ?

I ComputerCity kan du få et Creative GF2 Ultra til ca. 3500,- men til den
pris kan du jo også få et GF3!

Fra : Torben B Chr

Dato : 08-11-01 00:38

" Nikolaj Bardram" <Bardram@tk.k-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg håber der er nogen der har en idé om hvor jeg kan finde det , og hvis
> der er nogen som evt. vil sælge så er jeg nok også interesseret.

Jeg har MEGET snart et til salg, da jeg er early adaptor og skal kaste mig
over et TI500 (er iøvrigt MEGET skuffet over den nye Nvidia Lineup)

En detalje i den forbindelse er iøvrigt at Geforce 2 Ultra fortsat vil have
den højeste Core Clock Speed og højeste teoretiske fillrate.

TBC