Rapport fra Livigno
Fra : Brian Kristensen

Dato : 27-12-00 16:12

Hejsa.

Hvis en af jer heldige mennesker kommer hjem fra en skitur til Livigno inden
den 26. januar 2001 ville jeg være en lykkelig mand, hvis jeg kunne modtage
en frisk rapport fra skiområdet.

Mange nytårshilsner
Brian Kristensen

Fra : Eddy Folder

Dato : 28-12-00 10:41

Hej

Nu plejer der jo aldrig at være noget negativt fra Livigno, så hvad er det
du gerne vil høre om???

Mvh. Eddy Folder

Fra : Brian Kristensen

Dato : 28-12-00 16:02

Hejsa.

Et øjebliksintryk af pisterne og off-pisteforholdene.

Mvh.
Brian