Mc-Tøjmærke???
Fra : Lars D

Dato : 06-11-01 23:16

Da jeg tog kørekort, kørte vi med bukser og jakke (Sjovt nok ik? :-/ ) - men
jeg kan bare ikke huske navnet på det.

Kan nogle finde på hvad jeg mener ud fra disse "Eksempler" som bare ikke er
det rigtige?

Rapoli, måske .... næhh
Traponi - heller ikke....
Tipoli - nixen bixen

Jeg ved at det lyder lidt sort, men jeg kan bestemt kende det når jeg ser
det!
Det var i øvrigt sort og rødt!

Jeg kan heller ikke finde nogle websites hvor de forhandler det...

Mvh

**Lars D**

Fra : Kasper

Dato : 07-11-01 09:27

"Lars D" skrev d. 06-11-01 23:16 dette indlæg :
> Da jeg tog kørekort, kørte vi med bukser og jakke (Sjovt nok ik? :-/ )
- men
> jeg kan bare ikke huske navnet på det.

*snip*

Ring til din kørelærer...

Mvh
Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Ghadaffi

Dato : 07-11-01 11:23

> Ring til din kørelærer...
>
> Mvh
> Kasper
> Super Blackbird

kasper kasper .... det er alt for nemt!! du skal jo gætte med og finde det
rigtige navn. ravioli, kompost, blå hvidløg ...osv osv.
rigtig god fornøjelse.

klaus

Fra : Kasper

Dato : 08-11-01 10:13

"Ghadaffi" skrev d. 07-11-01 11:23 dette indlæg :

> kasper kasper .... det er alt for nemt!! du skal jo gætte med og finde
det
> rigtige navn. ravioli, kompost, blå hvidløg ...osv osv.
> rigtig god fornøjelse.

OK, Ghadaffi - hvad med "Tripoli - tøjet man aldrig fryser i" ?? (OK,
det er ved at være nogle år siden amerikanerne bombede)

Mvh,
Kasper
Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-11-01 14:54

Hvorfor er det lige, at du helst vil have netop det mærke?

Er det et væddemål eller vil du selv købe det? Der er jo en masse andre gode
mærker derude som ikke rimer på ravioli

Fra : Allan Bojesen

Dato : 07-11-01 20:27

> Rapoli, måske .... næhh
> Traponi - heller ikke....
> Tipoli - nixen bixen

Hva' med Moto Lini - eller er det Moto Line Det rimer ikke specielt godt,
men der er mange der kører med det.

Allan Bojesen (til dagligt iført Dané - men det rimer slet ikke)

Fra : Lars D

Dato : 08-11-01 00:16

Nej Nej nej, I er ikke tæt på..... det skulle da lige være blå hvidløg!! Ja
jeg tror sgu at det er det!! Tak

Lars D

Lars D <larsdalby@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vgZF7.763$QN4.8225@news.get2net.dk...