Andet multimedie
bentjuul 3670
Matrix printer - font?
Fra : S.T.

Dato : 06-11-01 23:21

Nogen der ved hvor man kan finde en font der ligner tryk fra en
matrixprinter?

Fra : Per Christoffersen

Dato : 07-11-01 10:04

"S.T." <chemnitz@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor man kan finde en font der ligner tryk fra en
> matrixprinter?

Jeg har forskellige liggende 8 Pin Matrix feks..
Jeg har fundet dem på freefonts.com eller lignende, der er masser af
muligheder derude.

Det er truetype-fonte (windows), - hvis du er interesseret kan jeg lægge dem
i dk.binær?

/Per

Fra : Esben

Dato : 07-11-01 15:39

"S.T." <chemnitz@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan finde en font der ligner tryk fra en
> matrixprinter?

Prøv at kigge på
http://www.fontfreak.com/index2.htm

Jeg mener jeg har set nogen der.