Pastor Josephine Mukamzimpaka
Fra : TommyGun

Dato : 06-11-01 22:22

Jeg havde den store glæde at opleve Josephine Mukamzimpaka fra Rwanda. til
et møde i den lokale Pinsekirke i Rønne, Bornholm. Christian Hede-gaard var
der også, hvilket jo ikke gjore oplevelsen mindre :)

Man må sige den kvinde har oplevet en del i sit korte liv, ligefrem at følge
Gud kald og som 21 årig tage hånd om 60 børn, må siges at kræve stor tro.
:)
Man kan kun beundre en kvinde af den kaliber :)

Læs mere her: http://www.evangelist.dk/pressebilleder/Josephine2.htm

--
><> - ><> - ><>

Guds Fred,

Tommy.

www.oplevjesus.dk
www.jesusnet.dk
www.evangelist.dk

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 19:41

Fra : TommyGun

Dato : 08-11-01 19:41

> Nu fik de vel alle Dæmoner jaget ud af Bornholm???

Ander det ikke - Jeg er her stadig

Tommy.

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-11-01 20:26

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> skrev i en meddelelse

> Ander det ikke - Jeg er her stadig

Hvem og hvad svarer du på i dette indlæg?

Når du svarer på et indlæg, vil du så ikke godt lade være med at
klippe afsenderen helt væk. (jo,jo, jeg ved godt at jeg er hurtig til
at anmode folk og fæ til at klippe en hel masse væk, men dog ikke så
meget at man ikke kan se, hvem det er man svarer!).

Det indlæg du her har svaret på, ser nemlig ikke ud til at være nået
frem på Tiscali's newsserver!

En søgning på Google har heller ikke givet noget resultat!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk

Fra : TommyGun

Dato : 08-11-01 21:01

Der er ikke klippe i dette indlæg. :)

Tommy.

her er en kopi af indlæget jeg svarede på:

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message
> [...]
var
> der også, hvilket jo ikke gjore oplevelsen mindre :)

Landsleder Johannes Hansen, Apostolsk Kirke
Forstander Jørgen Christensen, Pinsekirken Rønne
Pastor David Hansen, Aalborg Menigheds Center
Pastor Jens Garnfeldt, Københavns Bibeltrænings Center
Evangelist Christian Hedegaard

Ker er hele den Økumeniske samling, med Pave Johannes fra

Apostolsk kirke i spidsen.

Og den fjerde søjle Jens Garnfeldt er lige så meget Jihad som

Islams fjerde søjle.

Nu fik de vel alle Dæmoner jaget ud af Bornholm???

Erik L