sunsite news
Fra : **Zilly ink**

Dato : 06-11-01 21:49

Den rigtige "adresse" søges !!

takker

--
fb

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-11-01 22:22

"**Zilly ink**" <myretuen@compagnet.dk> writes:

> Den rigtige "adresse" søges !!

sunsite.dk?

--
Jacob - www.bunk.cc
If it wasn't so warm out today, it would be cooler.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-01 23:06

Tue, 6 Nov 2001 21:49:29 +0100, skrev "**Zilly ink**"
<myretuen@compagnet.dk>:

>Den rigtige "adresse" søges !!

Der er flere, bl.a. sunsite.auc.dk
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 07-11-01 10:41

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> Der er flere, bl.a. sunsite.auc.dk

Nej - sunsite.dk er den eneste rigtige.

sunsite.auc.dk vil forsvinde på et eller andet tidspunkt, da SunSITE
ikke længere er tilknyttet AUC (Aalborg Universitet).

MvH
Karsten
SunSITE news admin.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-11-01 22:31

On 07 Nov 2001 10:41:06 +0100, Karsten Thygesen <kay@sonofon.dk> wrote:

> [...]
>sunsite.auc.dk vil forsvinde på et eller andet tidspunkt, da SunSITE
>ikke længere er tilknyttet AUC (Aalborg Universitet).

Så får i heller ikke længere båndbrede fra AUC, som det framgår af jeres
hjemmeside?
http://sunsite.dk/info/technical.xml

BTW har du overblik over hvor mange bruger i har?

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 21-11-01 09:40

Ivar Madsen <news-12-10-01@news.milli.dk> writes:

> Så får i heller ikke længere båndbrede fra AUC, som det framgår af jeres
> hjemmeside?
> http://sunsite.dk/info/technical.xml

Nej, vi er koblet direkte på forskningsnettets backbone nu.

> BTW har du overblik over hvor mange bruger i har?

Jah, på sin vis. Og på sin vis ikke Vi ved naturligvis hvor mange
registrerede brugere vi har, men vi kender ikke det præcise antal
ikke-registrerede brugere. Og hvordan definerer man en bruger? En der
læser news hver 3 måned? Hver halve år? eller? Men i snit har vi
omkring 2-400 aktive læsere (altså folk der læser news på een
gang). Hvor mange _forskellige_ brugere vi har, det ved jeg ærlig talt
ikke helt...

Karsten

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-11-01 09:56

Karsten> Jah, på sin vis. Og på sin vis ikke Vi ved naturligvis
Karsten> hvor mange registrerede brugere vi har, men vi kender ikke
Karsten> det præcise antal ikke-registrerede brugere. Og hvordan
Karsten> definerer man en bruger? En der læser news hver 3 måned?
Karsten> Hver halve år? eller? Men i snit har vi omkring 2-400 aktive
Karsten> læsere (altså folk der læser news på een gang). Hvor mange
Karsten> _forskellige_ brugere vi har, det ved jeg ærlig talt ikke
Karsten> helt...

innd stats burde kunne hjælpe der... På
http://sunsite.dk/statistics/inn/ under

* NNRP readership statistics

Står der for perioden Nov 17 04:00:20 -- Nov 18 04:00:07 = 1278,
hvilket vel er ca. antallet af unikke brugere i den periode? Så hvis
man virkelig ville vide det, så burde det være muligt at strikke et
script sammen der kiggede den sidste måneds stats igennem og udtrak
alle de brugere der har været connected, med lidt uniqify og lign, så
burde det være muligt at få et godt estimat for antallet af brugere...

(nej jeg har ikke meldt mig frivilligt til at skrive dette script

/Thomas
SunSITE.dk staff member