Siemens Gigaset 3015 Comfort...god trådløs~
Fra : Le Mec

Dato : 06-11-01 19:45

Hej,

Jeg overvejer at anskaffe mig ovenstående trådløse telefon.

Er der nogen, som har erfaringer med den? Kan den anbefales?

Mvh.

Kim

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 06-11-01 20:12

Ja, køb en Gigaset 4010 micro. Den er kanon.
3015 er gammel.
mvh
Nic

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-11-01 20:58

Le Mec <lemec@post.tele.dk> wrote:

>Jeg overvejer at anskaffe mig ovenstående trådløse telefon.
>
>Er der nogen, som har erfaringer med den? Kan den anbefales?

Jeg har en sådanne, det virker perfekt god standbytid, god lyd, god
rækkevide, og så har telefonen den perfekte størrelse til at klemme fast
mellem kind og albue.
--
Regards/Med venlig hilsen
Michael Rasmussen, Denmark

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 06-11-01 21:42

"Michael Rasmussen" <miker@miker.dk> wrote in message

> Jeg har en sådanne, det virker perfekt god standbytid, god lyd, god
> rækkevide, og så har telefonen den perfekte størrelse til at klemme fast
> mellem kind og albue.

Jeg ved ikke hvordan du sidder og taler i telefon eller hvordan din anatomi
er, men jeg vil da påstå at det er lidt besværligt at have telefonen mellem
kinden og albuen. Jeg ville nok foretrække skulderen...

--
Jimmy Nielsen