Erfaringer med fatlow?
Fra : Ole Nielsen

Dato : 06-11-01 19:17

Hej i gruppen

Er der nogen der har erfaring med fatlow (fatlow.dk)?
Ifølge energibehovsberegningen er mit daglige energibehov nu hvor jeg
vejer 114 kg på 14199 KJ (ved meget lavt aktivitetsniveau) og mit
hvilestofskifte 10142 KJ. De samme værdier hvis jeg havde min
'idealvægt' på 85 kg er 11599 KJ og 8285 KJ. Så er det jeg undrer mig,
for når jeg beregner mit energiindtag idag (som er en rimeligt typisk
dag) så er det kun på ca. 7000 KJ, så burde jeg da tabe mig, eller
hvad???

Er fatlow's beregninger til at stole på?

Med venlig hilsen

Ole

Fra : Martin Bangsø

Dato : 06-11-01 20:36

On Tue, 06 Nov 2001 19:16:54 +0100, Ole Nielsen wrote:

> 'idealvægt' på 85 kg er 11599 KJ og 8285 KJ. Så er det jeg undrer mig,
> for når jeg beregner mit energiindtag idag (som er en rimeligt typisk
> dag) så er det kun på ca. 7000 KJ, så burde jeg da tabe mig, eller hvad?

Indtager du disse 7000 kj på een gang eller over hvor mange måltider?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Ole Nielsen

Dato : 06-11-01 22:28

som regel spiser jeg fire gange om dagen

Ole

Fra : Mette Frederksen

Dato : 07-11-01 22:49

Hejsa!

Nu ved jeg jo ikke lige hvilke principper du følger... men på denne
hjemmeside kan du hente et gratis kost program beregnet til at lave
opskrifter i! *S*

http://www.zonaware.com

programmet er godtnok beregnet til zone principperne.. men du kan jo kikke
lidt på det! *S*

Mvh mette

--
\!/