Andet multimedie
bentjuul 3670
Knapper
Fra : Jeppe

Dato : 06-11-01 17:28

Hej jeg er ved at lave en hjemmside men er kommet til et problem jeg kan
ikke finde nogle knapper de ligner normale mapper fra windovs

Hilsen Jeppe

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-11-01 18:10

Lav et print screen af dine mapper, klip dem ud i et af dine
grafik-programmer, så har du den så originale som de kan blive.

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 06-11-01 18:22

"Jeppe" <Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> skrev:

> Hej jeg er ved at lave en hjemmside men er kommet til et problem jeg kan
> ikke finde nogle knapper de ligner normale mapper fra windovs

Gør som Kim skriver eller lav dem selv. Man behøver vel heller
ikke at stjæle alt hvad man skal bruge, vel? ;)

<http://www.designsbymark.com/ai_tips/aitips_foldertabs.shtml>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Nephalim

Dato : 06-11-01 18:28

Bruger du Photoshop?

Jeg ville tage et screenshot og tegne efter dette i PS.
Formen er ikke mere kompliceret end et kvadrat og en trapez med en lille
dropshadow til højre...så jeg vil mene der ikke vil være de store
udfordringer i at genskabe formen fra "scratch" hvis du er nødt til dette.

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 07-11-01 02:14

"Jeppe" <Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> wrote in message
> Hej jeg er ved at lave en hjemmside men er kommet til et problem jeg
> kan ikke finde nogle knapper de ligner normale mapper fra windovs

Jeg har en .PSD med mange ikoner fra Windows jeg snapsede engang jeg
kedede mig! :) Der er ikoner med og uden "highlight".

Jeg har postet filen i dk.binaer under navnet "Windows ikoner (PSD)".

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen