FRONTPG forårsagede en ugyldig sidefejl ?
Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 06-11-01 14:47

Hej,

Forhåbentlig kan nogen hjælpe her, med en irriterende fejl.

Efter at have haft installeret en demoversion af MS Office XP, har min
Frontpage 2000 opført sig mærkeligt m.h.t. serveren (Frontpage Personal
Webserver)

Når jeg åbner et website på normal vis kommer følgende fejlmeddelelse:

FRONTPG forårsagede en ugyldig sidefejl i modul MSO9.DLL på adressen
0177:3092bcld.
Indhold af registre:
osv. osv.

Denne meddelelse kommer ikke hvis jeg åbner websitet via Administrator for
serverudvidelser. Derimod kommer den samme fejlmeddelelse hvis jeg prøver at
gemme en webside med et nyt navn.

Det er herefter nødvendigt at klikke OK, og FP lukker ned, dog ikke FPWS'en.
Men kort efter kommer der så en ny fejlmeddelelse:

FRONTPG forårsagede en ugyldig sidefejl i modul MFC42.DLL på adressen
0177:5f4012a1.
Indhold af registrene:
osv. osv.

Herefter er jeg nødt til at genstarte Windows, som er version 98.

Login billedet til websitet er lidt forskelligt, afhængig af hvilken metode
jeg bruger til at åbne med.

XP har jeg afinstalleret, Frontpage 2000 har jeg afinstalleret og
genistalleret. Min MS Office 97 har jeg afinstalleret og geninstalleret, men
lige meget hjælper det.

Har prøvet at åbne i DOS, og slettet Swap filen, men heller dette hjælper.

Med venlig hilsen
Kjeld Bertelsen
kb@tri-line.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 24-11-01 00:28

Ak ja. Micro$oft, et af de sædvanlige problemer.
Instaler alt forfra igen på en tom harddisk! også windows, så virker det
(måske).
Ved ikke hvem der opfandt ]ctrl alt delete], men bill gates gjorde dem
berømte.
Mvh. John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : Steen

Dato : 24-11-01 09:27

On Sat, 24 Nov 2001 00:27:35 +0100, "John Vedsegaard" <taform@c.dk>
wrote:
..
>Ved ikke hvem der opfandt ]ctrl alt delete], men bill gates gjorde dem
>berømte.
>Mvh. John

Det gjorde IBM
/steen