Winamp Playlist
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 06-11-01 14:20

Hej,

Jeg er igang med at lave en client-server ting til styrelse af Winamp på min
server...

Jeg kan sagtens få play stop osv osv osv til at funke - men jeg vil gerne
have den til at vise playlisten også - og at man kan loade en ny playlist,
osv...

Er der nogen der kender et komponent der har muligheden med playlisten? Jeg
kan kun finde de sædvanelige playstop-ting..

// Søreb

Fra : FreeAll

Dato : 06-11-01 23:34

Du kan se på www.winamp.com.
Du kan downloade noget så du kan læse om hvordan du kommer til at styre det
hele. Koden er ikke til Delphi, men det skulle ikke være verdens største
problem (event. næststørste), at ændre.

/FreeAll - www.theparty.dk - freeall@theparty.dk

Fra : Thomas Rose

Dato : 06-11-01 17:00

Hej Søren,

> [...]
> have den til at vise playlisten også - og at man kan loade en ny playlist,

Så vidt jeg ved kan det kun lade sig gøre hvis din komponent kører
in-process med WinAMP... som (kun?) kan opnås ved at skrive en plug-in til
WinAMP.

Jeg har selv skrevet en slags browser til WinAMP, og her havde jeg netop
problemer med at trække navnet ud på såvel det aktuelle nummer som numre i
playlisten... man kan dog fuske sig til navnet på det aktuelle nummer, da
WinAMP skriver dette i titlen på WinAMP applikationen.

Cheers,
Thomas