Andet multimedie
bentjuul 3670
Scanner?
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-11-01 13:22

Jeg overvejer at købe en scanner i billigklassen (<1.000,-), og har kig på
følgende:

HP ScanJet 2200c (749,-)
HP ScanJet 4400C (937,-)
Canon CanoScan D646U (629,-)
Canon CanoScan N656U (920,-)
Epson Perfection 1250 (989,-)

Kan i anbefale en scanner i dette prisleje - og hvad skal man kigge efter af
specifikationer?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-11-01 13:39

On 06 Nov 2001 12:21:59 GMT, "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net>
wrote:

>HP ScanJet 2200c (749,-)

Har sådan en scanner derhjemme, og det er såmen en ok scanner. Har på
arbejdet har jeg en HP 5200c og den er noget bedre IMHO. Måske du kan
være heldig og finde den et eller andet sted.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 23-11-01 22:45

Når du køber en scanner, skal du først og fremmest tænke på hvad den skal
anvendes til. Hvis dine billeder kun skal vises på en computerskærm, skal du
bare købe den billigste der kan fås.
Hvis du skal scanne billeder til udskrift i høj kvalitet og kunne lave zoom
mange gange, skal du købe en der har højest mulige opløsning!
M.v.h. John
http://home19.inet.tele.dk/forlaget/