Ny Hardware, Novell og eComStation
Fra : Carsten Bager

Dato : 06-11-01 11:17

Hej

Jeg skal have fundet noget ny hardware til en eComStation PC'er.
Er der nogen der har nogle forslag til lyd-kort og grafik-kort.
Jeg har prøvet Matrox og ATI men jeg kan ikke finde drivere til
deres nye kort.

Er der nogen der der har fået Novell client til at køre på eComStation

Carsten

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-11-01 18:23

On Tue, 06 Nov 2001 11:16:35 +0100, Carsten Bager wrote:

> [...]
>Er der nogen der har nogle forslag til lyd-kort og grafik-kort.
>Jeg har prøvet Matrox og ATI men jeg kan ikke finde drivere til

Prøv at kigge efter Display Doctor hos Scitech Software
<http://www.scitechsoft.com>, det eneste der stort set mangler
af understøttelse her er Matrox G550, ATI R8500/7500, ST Micro
Kyro/KyroII og Nvidia GF3 ... ellers er understyttelsen
fremragende. Meen Matrox G400 eller G450 er altid godt!

Lydkort....hmmm, benytter selv et SBLive
<http://sound.netlabs.org/>

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Where am I? And why am I in this HANDBASKET??

Fra : Willy Sejr Dierks

Dato : 06-11-01 19:16

Carsten Bager wrote:

> [...]
> deres nye kort.
>
> Er der nogen der der har fået Novell client til at køre på eComStation

Jeg har gode erfaringer med TerraTec 128i PCI lydkort. Det bruger en ESS
solo-1 chip og give forbløffende god lyd til prisen på på wave og midi
siden.
Jeg er dog ikke sikker på om TerraTec stadig leverer kortet, men for et
par uger siden så jeg det da hos ComputerCity i Glostrup til 249,-.
OS/2 warp driver kan hentes på Hobbes og det virke fint her på min
EComStation installation.

Willy Sejr