Billigt til Buffalo?
Fra : Steen Zeeberg Dyrmos~

Dato : 09-12-00 12:05

Hej,

Jeg skal til The States for første gang i mit liv, nærmere betegnet Buffalo,
N.Y., i Påskedagene 2001. Jeg vil gerne tur/retur så billigt som muligt. Der er
jo mindst 10000000 forskellige måder at komme dertil, så det kunne være rart
med et tip.

1. Prioritet er Udgangspunkt fra Tirstrup, dernæst Billund og dernæst Kastrup.

er der nogen her der har links på gode søgemaskiner eller flyselskaber med
flyforbindelser Danmark-Buffalo?

Mvh,
Steen Z. Dyrmose
Kolding

Fra : Steen Zeeberg Dyrmos~

Dato : 09-12-00 15:49

Steen Zeeberg Dyrmose wrote:

> er der nogen her der har links på gode søgemaskiner eller flyselskaber med
> flyforbindelser Danmark-Buffalo?

Situationen har ændret sig lidt, da jeg har fået et godt tilbud fra Billund til
New York, som jeg skal svare på senest mandag. Det gælder Billund-Amsterdam-New
York for 3 pers for 9000kr t/r, hvilket vel ikke er så ringe endda..? Under
alle omstændigheder passer det perfekt ind i planerne, da vi er 3 der skal
afsted, så jeg siger nok ja til tilbuddet. Så mangler jeg bare det sidste
stykke New York - Buffalo, jeg synes at erindrer noget om superbillige rejser
indenfor USAs grænser. Hvilke flyselskaber er der tale om?

Mvh,
Steen Zeeberg Dyrmose
Kolding

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 10-12-00 14:31

> [...]

> er der nogen her der har links på gode søgemaskiner eller flyselskaber med

Du kan jo overveje at tage toget:

Du kan fx tage et tog fra New York klokken 07:15 og ankomme til Buffalo 14:52.
En normal enkelbillet for en voksen koster 60$. Halv pris for børn under 15 år.

URL til Amtrak: http://reservations.amtrak.com
--
//Emil Jelstrup

Fra : Steen Zeeberg Dyrmos~

Dato : 11-12-00 23:46

> [...]
> jo mindst 10000000 forskellige måder at komme dertil, så det kunne være rart

Det endte med at blive (bl.a) Northwest Airlines (Amsterdam-New York). Nogen
der har kendskab til dette flyselskab?

Mvh,
Steen Zeeberg Dyrmose
Kolding

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-12-00 22:37

Steen Zeeberg Dyrmose <szd@mail1.StofaNet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A35591C.6A78A3E6@mail1.StofaNet.dk...

Buffalo,
Der er

> Det endte med at blive (bl.a) Northwest Airlines (Amsterdam-New York).
> [...]
<<<<<<<<<
Hvis man skal kende forskel på flyselskaber, skal man have lubben frem.
MvH Steen