Et spørgsmpl om OSX
Fra : tom dissing

Dato : 06-11-01 11:46

Jeg er den lykkelige indehaver af OSX 10.1
Nå nej, jeg er faktisk ikke særlig lykkelig.
Jeg har netop brugt de obligatoriske +2 timer på at installere updaten !!
Hvilket virkede som lidt ud over overkanten af hvad jeg havde forventet. (
for en update)
OK, det skulle jo installeres.
Nå men så vil jeg lige finde mit TCP netværk ??
Dur Ikke, men heldigvis er Dave i en Beta 3.1 version klar til 10.1.
Great jeg skaffer og instalalerer softwaren.. Og bruger en time på at finde
de cirka 500 filer den har installeret, og må til sidst konstatere at de
ikke er på min OSX harddisk der nu blot hedder /
Hvorfor forstår jeg sgu ikke, men det gør den altså ..
Cool.. Jeg prøver at bruge æble F. Og efter at den i ti minutter prøver -
på en 1,5 GB HD - at finde ordet DAVE...
Og intet finder, giver jeg næsten op.
Så var det at jeg tænkte.. Nu prøver jeg lige at afinstallere, blot for at
se om jeg overhovedet havde installeret noget.. Og..
Jeps det havde jeg. Jeg havde åbenbart installeret de selvsamme 500 filer,
som jeg, en netværks ekspert og æble F ikke kunne finde..
Jeg har sgu givet op.
Anyway, så nåede jeg også - generelt - at trykke på alt 3-30 gange før min
oldnordiske 2 x 500 MHZ maskine reagerede.
Det må være fordi mine 768 MB ram er for lidt til styresystemet.

PS
Jeg prøvede lige word X... Der installerede sig selv på skrivebordet.. Sådan
at jeg kunne finde det. ( det virker fint )

Alt i alt en spændende oplevelse.. Er der forøvrigt nogen der ved hvad
"lmhostid" er for noget. ( jeg fandt mit netværkskortnummer..)

Tom Dissing