Skiferie Østrig
Fra : P. Sørensen

Dato : 04-12-00 12:03

Hej, er der nogen der kan anvise et hyggeligt sted at bo i Østrig -
lejlighed, gerne med morgenmad, og helst direkte til lifterne - altså ingen
kørsel med bil om morgenen for at komme til liften - og så selvfølgelig et
godt skiområde, både for børn og mere øvede??
Preben

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Søren R

Dato : 12-12-00 12:31

Prøv eksempelvis byen Saalbach, som de fleste større rejsebureauer i Danmark
har på programmet. Byen ligger lige for foden af bjerget, og der er også rig
mulighed for at bo på hotel, der ligger på selve pisten.

Jeg kan eksempelvis anbefale Højmark, og Hjerting Stjerne til denne
destination. Skiområdet er en af Østrigs bedste, og største. Desuden siges
det at Saalbach har en af Østrigs allerbedste after ski steder (HinterHag,
Det er sgu et besøg værd!)