T39 - kvalitet?
Fra : alwresuihalert

Dato : 05-11-01 22:36

Jeg kender folk der har haft problemer med T28. Især klappen skulle være
slem. Min 3210 har kunnet holde til meget. Jeg overvejer en T39, men vil
gerne vide om den er robust nok. Er der nogle kendte problemer med den?
Hvilke har I haft? Hvis man køber en brugt, koster det så penge at få
opgraderet softwaren til den nyeste?

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-11-01 15:06

> [...]
> gerne vide om den er robust nok. Er der nogle kendte problemer med den?
> Hvilke har I haft? Hvis man køber en brugt, koster det så penge at få

Jeg har en Ericsson T39m som jeg er utrolig glad for, og nej klappen er ikke
spinkel selvom den måske ser sådan ud. Den holder utrolig godt, og meget
meget bedre end T28érens klap gjore.

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 06-11-01 22:07

Hej

Jeg har en T39 som jeg er glad for. Ingen problemer
med klap eller lignende og opdatering af software
har jeg fået foretaget hos det lokale servicecenter
ganske gratis.

FP

alwresuihalert <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9s70om$jch$1@news.cybercity.dk...

Fra : alwresuihalert

Dato : 06-11-01 23:59

snip
> [...]
> med klap eller lignende og opdatering af software
> har jeg fået foretaget hos det lokale servicecenter

OK. Tak begge to.

Fra : ZiCoN $IGI$

Dato : 10-11-01 00:16

Jeg har også en T39m..... Jeg er lastbil chauffør, og har telefonen med ude
når jeg læsser... den har allerede været ude for lidt af vejret (staves vist
nok sådan.. hehe) og holder uden problemer... kan varmt anbefales...

--

ZiCoN $IGI$
ICQ: 39220376

http://www.igi.dk