Jeg har set Station 2
Fra : Kim Larsen

Dato : 05-11-01 22:22

Er det mon derfor der er så stille her i gruppen, alle er blevet nakket

Kim Larsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-11-01 22:51

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mon derfor der er så stille her i gruppen, alle er blevet nakket

Ingen nakker mig :) Holder stadig i garagen!!
Forstår ikke hvorfor folk bliver nakket eller kørt ned hele tiden. Nu har
jeg haft scooter i 1½ år, og det er lykkedes mig at blive stoppet. Men det
har ikke været pga. farten, men pga. 2 personer på scooter.
Jeg har altid kunne tale mig ud af det. Tror de fleste bliver nakket fordi
de opfører sig tåbeligt i trafikken !

/Thomas

Fra : RpR

Dato : 05-11-01 23:02

> Jeg har altid kunne tale mig ud af det. Tror de fleste bliver nakket fordi
> de opfører sig tåbeligt i trafikken !

Er vel blevet stoppet 5 - 6 gange i al den tid jeg har haft knallert, og kun
én gang var fordi jeg rent faktisk kørte stærkt, så det er nok ikke kun
derfor de stopper folk + der er forskel hvor i landet det er.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : MoTul

Dato : 05-11-01 23:42

> [...]
> én gang var fordi jeg rent faktisk kørte stærkt, så det er nok ikke kun
> derfor de stopper folk + der er forskel hvor i landet det er.

Jep det har du meget ret i. I storbyen skal der næsten ikke noget
til før de stopper en.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-11-01 07:50

"MoTul" <m0tul@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kun
>
> Jep det har du meget ret i. I storbyen skal der næsten ikke noget
> til før de stopper en.

Jeg er sq kørt ind gennem Aalborg mange gange. Sidst da der var røveri i
Føtex (og nej, det var ik mig)
Der vrimlede det med pansere i HELE Aalborg. Tror jeg så de første 12 biler
på vej hjem fra byen. Ca 5 km ..
Alligevel blev jeg ikke stoppet fordi jeg ik gassede sygt op ellers havde
alt for meget fart på nogle steder !

Men jow, der er da nogle betjente som tager alt og alle !

/Thomas

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 06-11-01 17:04

MoTul wrote:

> Jep det har du meget ret i. I storbyen skal der næsten ikke noget
> til før de stopper en.

Ligemeget hvor tit jeg kører igennem Århus midtby og opland, ja så bliver jeg
sq aldrig stoppet.

Pt. kører min maskine ikke pga. "istandsættelse", men da den kørte var det med
Malossi 47mm Jern cylinder, 21mm karburator og knæk udstødning - Det var skam
ikke fordi den ikke sagde noget.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Verner Olsen

Dato : 06-11-01 23:24

On Mon, 5 Nov 2001 23:01:49 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote:

>Er vel blevet stoppet 5 - 6 gange i al den tid jeg har haft knallert, og kun
>én gang var fordi jeg rent faktisk kørte stærkt, så det er nok ikke kun
>derfor de stopper folk + der er forskel hvor i landet det er.

Tja - Jeg er blevet stoppet 0 (nul) gange i de ca. 27 år jeg har kørt
på knallert - Og nej, det er IKKE fordi de har været lovlige
De fleste har kørt noget der ligner 60 km/t (diverse Kreidler, Yamaha
og Puch)
Det har været både i Kbh. og Aalborg.
Om jeg bare har været heldig (Det tror jeg egentlig ikke eller jeg
ser 'så flink ud', skal jeg ikke helt kunne sige

>- RpR

Verner

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-11-01 23:02

Jeg holder med dig, jeg er også blevet stoppet nogle gange, men er aldrig
blevet opkrævet noget. Det sjoveste jeg har oplevet med dem med to hjul (de
er kun her på Bornholm i kort tid om sommeren) er at der kom en og kørte op
foran mig, jeg tog farten af, men han vinkede mig fremad, og jeg gav så
fart, han blev ved med at vinke, som om han vidste at jeg kunne køre mere
end 45, så jeg fulgte ham. Han blev ved med at køre nogle få meter foran da
vi var oppe på omkring 70, så pludselig kom en bil med en rigtig bøle bag
rattet, og der var sgu fart på, så forsvandt min "kammerart" efter ham, og
kort tid efter kom en anden på 2 hjul og blå blink, og det gik også stærkt.
Se det er fedt at opleve sådan noget

Kim Larsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-11-01 15:05

> [...]
> har ikke været pga. farten, men pga. 2 personer på scooter.
> Jeg har altid kunne tale mig ud af det. Tror de fleste bliver nakket fordi

Er helt enig med dig. Og kender op til flere almindelige og færdselsbetjente
som kun stopper dem som er til fare for sig selv og andre.

Jeg er da også tit selv blevet overhalet af poiltiet ude på de øde landeveje
hvor jeg har kørt en 65 - 70km/t og de har aldrig stoppet mig endnu. Sådan
noget kan jeg lide, det med at betjentene selv lige tænker om der nu skal
gøres noget eller ej.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 06-11-01 21:34

Ja i skulle jo prøve at kører igennem Frederikshavn og møde vores flinke MC
betjent Hugo.. Han er fandeme styg.. Han stopper ALT og ALLE!!..
Og hvis man har lidt tun på den og prøver at kører fra ham.. Ja få skal han
nok få væltet en.!! IKKE FEDT!! (Ved godt at de ikke må det... Men når jeg
kører med tun er det som om at den lille detalje om at han væltede mig
bliver glemt!)

Beskrivelse af Hugo:
210 høj..
Lige så bred..
Psykopat! (Har bl.a. givet han egen kone en bøde for at kører uden sele, og
snuppet naboen fordi han ville sætte bilen ind ude fra vejen..uden sele)
Hår mellem tænderne!

Mvh Michael

Fra : Mads Jensen

Dato : 06-11-01 21:44

> [...]
og
> snuppet naboen fordi han ville sætte bilen ind ude fra vejen..uden sele)

LOL !!!
Kunne godt tænke mig at møde ham (selvfølgelig uden min scooter) =)

Mads

Fra : [1mA]falken

Dato : 07-11-01 19:17

Jeg drønet idag hjemover fra jobbet med en arbejdskammerat i baghjulet( i
Bil ). Så han fik da at se hvad min Senda R kan. Bare sjovt at
færdsels-drengene i deres ikke så suspekte mørkegrønmetallic Ford Mondeo lå
som nummer 2 lige efter vi kom ud på vejen. Hastigheden lå omkring de
70km/t. Men no respons fra de sortlakeret !!!! Heller ikke da de
holdte ved siden af mig i et lyskryds ?

--
----------[KTN]FalkenDK----------
Rock & Rail - Rocket & Roll

Livet er for kort til at sige 1 ting 2x

Fra : MoTul

Dato : 06-11-01 23:42

Jeg ved ikke om det er latterligt. Men jeg tror også det
variere efter hvilken tøjstil man har, og så videre...

--
/MoTul
ICQ# 137456846

Fra : Kim Larsen