Outlook 2000 DK og font i menulinien.
Fra : Madsen

Dato : 05-11-01 21:03

Hej,

Hvordan f..... ændrer jeg fonten til Arial i menulinien i Outlook 2000?
Jeg begriber det ikke, for styresystemet er stillet til at vise alt i Arial,
men alligevel ligner skriften Tahoma eller noget i den stil inde i Out-
look. Jeg synes efterhånden jeg har været alt igennem i programmet,
men kan ikke finde indstillingen.

Faktisk er det også galt med Excel, Access og Word i WinXP med
den vamle skrifttype i menulinierne, men sådan er det ikke på Win-
2000 hvor jeg også har Office2000 installeret. I Win2000 er menu-
linierne i Arial som jeg har bedt om i selve styresystemet, så jeg
undrer mig lidt over hvad det er der sker.

Sendt til
dk.edb.internet.software.mail+news og
dk.edb.programpakker.ms-office med fut til
dk.edb.internet.software.mail+news

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.