Stjerne for en aften.
Fra : Gregers Petersen

Dato : 05-11-01 20:32

Hejsa.

Nu har jeg kigget 1½ måned tilbage i gruppen, på google.com og på
dr.dk, men har stadig ikke kunne finde kunster og titel på
titelmelodien til dr's "stjerne for en aften."

Den lyder noget i retningen af "one in a million..." eller "once in a
lifetime...." (eller også blander jeg nogle ting sammen

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Invader Zim

Dato : 05-11-01 20:53

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> wrote in message
> [...]
>
> Den lyder noget i retningen af "one in a million..." eller "once in a
> lifetime...." (eller også blander jeg nogle ting sammen

Det ved jeg ikke, jeg har aldrig set programmet, men Once In a Lifetime er
jo en sang fra Talking Heads.

-Invader Zim

np: Merzbow - Mirage

Fra : Lea Beckgård Jensen

Dato : 05-11-01 22:13

Hejsa!
Så vidt jeg ved, er det Natasja Crone,der synger. Sangens titel kender jeg
ikke.
Med venlig hilsen Lea
Gregers Petersen <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NMBF7.8191$Ip2.476531@news010.worldonline.dk...

Fra : Gregers Petersen

Dato : 05-11-01 22:21

"Lea Beckgård Jensen" <lea.j@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa!
> Så vidt jeg ved, er det Natasja Crone,der synger. Sangens titel
kender jeg
> ikke.

Tak for det.

Jeg vil prøve at spørge den lokale pladebiks om de har den...

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Hanne Madsen

Dato : 06-11-01 08:45

Selve titelmelodien er med værtinden selv - og på dansk. Sangen, du
efterlyser, lyder mere i retning af svenske Bosson's "One in a million"

Hanne

VLR

Fra : Gregers Petersen

Dato : 06-11-01 16:20

"Hanne Madsen" <HanMad@Radiovlr.dk> wrote in message
> Selve titelmelodien er med værtinden selv - og på dansk. Sangen, du
> efterlyser, lyder mere i retning af svenske Bosson's "One in a
million"

Kære Hanne.

Tusind tak.
Nu har jeg været nede hos pladepusheren, og det ser ud til at den
ligger på CD'en fra Miss Congeniality.
Det var i hvert fald den jeg var ude efter.

Endnu en gang: Tak.

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Søren Lundsgaard

Dato : 06-11-01 14:33

> [...]
>
> Den lyder noget i retningen af "one in a million..." eller "once in a
> lifetime...." (eller også blander jeg nogle ting sammen

Er det ikke Natasja Crone selv der synger. Hun har inspillet en CD med
sange skrevet af Jesper Winge Leisner, dommer i selv samme program. Så
kan det vist ikke blive mere sammenspist.

Se følgende artikel :
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=124080

Mvh Søren