DK - GB
Fra : PM

Dato : 24-11-00 23:02

Hej NG
Er der nogen her, som kender priserne til England fra Danmark med færge
eller tunnellen fra Frankrig til England?
Mvh Peter

Fra : N/A

Dato : 25-11-00 21:21

Fra : N/A

Dato : 25-11-00 21:21

Fra : PM

Dato : 25-11-00 21:21

Nå ja, jeg glemte at skrive, at vi er i bil.
Hvad med færger i området ved tunnellen? De må da være noget billigere ( og
langsommere selvfølgelig ).
Og tak for svarene.
Mvh Peter

Fra : Perino

Dato : 26-11-00 12:50

Peter,

Hvad jeg skrev var med bil, faergerne er faktisk ca. det samme ell maaske 5%
mindre end The Shuttle - men tro mig - de 5% er godt givet ud!

See paa:
www.posl.co.uk
www.eurotunnel.co.uk

Jesper