Håndtag på trillebør
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 05-11-01 19:17

Jeg har købt en trillebør og fået den samlet pænt. Dog mangler jeg lige de
røde plastik håndtag. De er ikke så nemme at få på. Jeg tænkte ellers
rigtigt smart at hvis jeg lagde dem i varmt vand ville de blive bløde og
kunne nemmere komme på. Det gik egenligt også fint i starten, men så da det
ene håndtag var 2/3 på kunne jeg ikke få det længere, og nu vil det hverken
af eller på. Det andet har jeg stadig i ubrugt form. Har nogen et godt råd?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : petersen_michael

Dato : 05-11-01 19:48

Lars Thomsen Nielsen skrev i meddelelsen
<3be6d700$0$57617$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
Har nogen et godt råd?

mere varme
nu er det lidt uhældigt med det der er 2/3 på
men prøv at dyppe det i en gryde kogende vand
det du endnu ikke har monteret
propper du i en gryde kogende vand før du forsøger
de røde håndtag er fremstillet af et polyerthan materiale,
så 100ºC er ikke noget problem

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 05-11-01 19:58

On Mon, 5 Nov 2001 19:16:37 +0100, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@flexcom.dk> wrote:

> [...]
>af eller på. Det andet har jeg stadig i ubrugt form. Har nogen et godt råd?

Hvis det er varme, der skal til, kunne en hårtørrer så ikke bruges til
det håndtag, der er 2/3 på? Blot en ide.

--
Hjerteligst
Dorte

Fra : Bent E.

Dato : 05-11-01 20:27

Hej Lars

> røde plastik håndtag. De er ikke så nemme at få på.

Smør lidt sulfo på inden du banker dem på plads.

gik egenligt også fint i starten, men så da det
> ene håndtag var 2/3 på kunne jeg ikke få det længere, og nu vil det
hverken
> af eller på.

Der er nok kommet vacuum i håndtaget, bor et lille hul i enden (på håndtaget

inden du rykker det af.

Mvh
Bent E.

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 05-11-01 19:54

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hverken
> af eller på. Det andet har jeg stadig i ubrugt form. Har nogen et godt

Jeps, brug konens hårtørrer til at varme det op..

--
mvh. Niels
http://steg.dk - http://www.musefaelde.dk

Fra : Tobias Simonsen

Dato : 06-11-01 07:43

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> [...]
>
> Lars Thomsen Nielsen
>
> ********************************************************
> This emails is made by 100% recycled electrons

Brug hårlak, det gør Leth, altså til at få det andet håndtag på!

/Tobias

Fra : Finn E Jensen

Dato : 06-11-01 09:28

Hvad Leth gør er ikke altid rigtigt , som der tidligere er skrevet er sulfo det
bedste jeg har sat utallige håndtag på trillebøre og cykler det virker hvergang
..
Hilsen Finn

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 18-11-01 09:41

Hårtørreren klarede det håndtag som sad fast. Sulfoen gjorde det helt klart
nemmere på det andet håndtag.

Tak for hjælpen.

Lars

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 07-11-01 01:47

"Tobias Simonsen" <tobiassimonsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3BE786C7.D7BB7E1D@hotmail.com...

> Brug hårlak, det gør Leth, altså til at få det andet håndtag
på!

Hårlak løser måske problemet med at få håndtaget til at sidde
godt fast når det først er kommet på?

Niels