Faktura Program
Fra : Torben Olsen

Dato : 05-11-01 18:43

Jeg søger et overskueligt faktura-program.

Det skal have et kundekartotek og ellers bare kunne udskrive faktura i en
tilpasset skabelon.

Det behøver ikke være freeware.

Med venlig hilsen,

Torben Olsen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 05-11-01 22:14

I indlæg <9s6jfe$2t42$2@news.cybercity.dk>, skrev to@it.dk følgende....

> Det skal have et kundekartotek og ellers bare kunne udskrive faktura i en
> tilpasset skabelon.

Afhængig af hvor mange bilag du har om året, så kan du måske bruge
"Winfinans Small Business" i Light udgaven som kan bruges gratis op til
500 posteringer om året. Derefter koster den 2995,00 + moms. Kig på:

   http://www.egholmgruppen.dk

Ellers er der også SummaSummarum fra Stone Software. Programmet findes i
2 udgaver:

1) Standard med finansmodul
2) Professionel med finans-, debitor-, kreditor- og fakturamodul

Se skærmdumps, maskinkrav, gennemgang af features o.s.v. på:

   http://www.summasummarum.dk

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[news2@ddibbsystem.dk][www/ftp/telnet.ddibbsystem.dk][ICQ 125572551]
[Fidonet 2:236/35][Virnet 9:451/35][Zyxnet 16:45/35][OS2net 81:445/35]

Fra : Timo Jensen

Dato : 19-11-01 18:52

> [...]
> 2) Professionel med finans-, debitor-, kreditor- og fakturamodul
>
> Se skærmdumps, maskinkrav, gennemgang af features o.s.v. på:

Det eneste jeg kan se på den side, er et lamt reklamebureau, der forsøger at skille sig ud fra mængden!!!

Timo

Fra : Ove Hedal

Dato : 05-11-01 22:56

"Torben Olsen" <to@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et overskueligt faktura-program.
>
> Det skal have et kundekartotek og ellers bare kunne udskrive faktura i en
> [...]
Se her www.fk-data.dk de har et lille nemt program der hedder kompas2001
det kan fås i en light udgave med 10.000 posteringer for 2000kr +moms

--
Mvh Ove

Fra : Kurt Weiland

Dato : 06-11-01 06:46

Prøv at se www.admiral.dk - Special Edition
Mvh

Fra : Martin Skafte

Dato : 15-11-01 10:46

Hejsa !

Jeg søger et overskueligt faktura-program.

Prøv : www.stoneware.dk

Martin Skafte

e-mail : skafte@mail.dk

home : www.legatservice.dk

Fra : per

Dato : 16-11-01 18:46

On Thu, 15 Nov 2001 10:45:33 +0100, "Martin Skafte" <skafte@mail.dk>
wrote:

>Hejsa !
>
>Jeg søger et overskueligt faktura-program.
>
>Prøv : www.stoneware.dk

Ret underligt når man skal redigere formulardesigneren.

Man kan åbenbart ikke lægge mere end 1 grafiktegning ind på fakturern.
den næste vil bare blive udskiftet med den første.

Er der ellers andre der har noget at tilføje med stones
faktureprogram?

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 18-11-01 13:21

"per" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den næste vil bare blive udskiftet med den første.
>
> Er der ellers andre der har noget at tilføje med stones

Tag en snak med programmøren, programmet er nyt og alle finesserne er
ikke på plads endnu..

Niels

Fra : Heegaard & Partner

Dato : 05-12-01 16:38

Nu ved jeg godt man ikke må smide reklamer her, men jeg kan altså levere et
fakturaprogram til 695,- inkl..moms...

--
Venlig Hilsen
Kenneth Pihl

Fra : per

Dato : 05-12-01 16:53

Så vil jeg godt lige vide hvad det er for et, og modtage en demo.

Fra : The BMA man

Dato : 05-12-01 18:19

On Wed, 05 Dec 2001 16:53:18 +0100, per <phbyg@privat.dk> wrote:

>On Wed, 5 Dec 2001 16:38:27 +0100, "Heegaard & Partner"
><info@side1.dk> wrote:
>
>Så vil jeg godt lige vide hvad det er for et, og modtage en demo.

Det vil jeg da også meget gerne.
Har du en URL til download af en demo?

Fortæl lidt mere om programmet - er det rent faktura, eller er der
lidt bogføring i det også?

Stay loving & keep cool

Brian Madsen

PS. When answering me via email please remove NOSPAM from my email address.

Fra : Zacho

Dato : 05-12-01 20:03

Se hans signatur... :) - http://www.side1.dk/

Fra : per

Dato : 05-12-01 20:31

On Wed, 5 Dec 2001 20:02:30 +0100, "Zacho" <no@email.com> wrote:

>"per" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Se hans signatur... :) - http://www.side1.dk/

Der er ikke noget prg. til den pris.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Elmo Jensen

Dato : 07-12-01 23:59

I indlæg <gfts0ukhapolcgdtlod4ghjkgl35r8vk5g@4ax.com>, skrev
phbyg@privat.dk følgende....

> Der er ikke noget prg. til den pris.

Jo det er der.

Du skal blot bemærke at prisen i indlægget er oplyst incl. moms. og på
hjemmesiden er det oplyst excl. moms. Prisen på hjemmesiden er 556,00
excl. moms. og lægger du 25% moms. til får du 695,00 som oplyst i
indlægget.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 05-12-01 20:17

On Wed, 5 Dec 2001 16:38:27 +0100, Heegaard & Partner wrote in
dk.erhverv <9ulev4$25bo$1@news.cybercity.dk>:

>Nu ved jeg godt man ikke må smide reklamer her, men jeg kan altså levere et
>fakturaprogram til 695,- inkl..moms...

Det må du godt, hvis det som i dette tilfælde er et svar på en konkret
forespørgsel.

Hvis du endelig vil gøre det bedre, så kan du skrive dit svar under det
citerede fra det oprindelige indlæg.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen