www.ryanair.com - nogen erfaringer ?
Fra : Annette

Dato : 05-11-01 18:24

Hej....

Jeg har netop "scoret" er par MEGET billige billetter til London.afgang i
nov/ hjem dec
1022,- danske kr. i alt for 2 stk retur billetter til London, dog med
adgang fra Malmø.

Det er jo meget billigt og jeg ved at man får hvad man betaler for... men
for mig er kaffe og mad om bord
ikke særligt vigtigt... en stol at sidde i og et sikkerhed bælte.. er
fint...

Men jeg kunne tænke mig at høre om nogle af jer har erfaringer med Ryanair ?
gode som dårlige...

Annette

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 05-11-01 19:58

Hej Annette.
Tag du rolig til london. Flyene er udemærkede.
Skal du have noget ombord skal du betale, men hvad 1 1/2 times flyvning kan
man klare, ellers tar du bare termokanden med og nogle kiks eller evt en øl.
God tur
Hilsen kurt

Fra : "

Dato : 05-11-01 20:49

"Annette" skrev:

> Men jeg kunne tænke mig at høre om
> nogle af jer har erfaringer med Ryanair ?
> gode som dårlige...

Flyene er ok. Mad+drikke ombord koster ca. 1,5 * DSB.

Check-in i London Stansted (tilbageturen) kan være lidt kaotisk med lange
køer.

Skal i have tog ind til London (ca. 50 min) kan i købe billetterne billigere
ombord på flyet.

Mvh, Lars

Fra : hammerfest

Dato : 06-11-01 17:57

> Skal i have tog ind til London (ca. 50 min) kan i købe billetterne
billigere
> ombord på flyet.
>
> Mvh, Lars

Husk at købe billeterne det er hundedyrt at købe dem på stationen. Så noget
af det billige
går af flybilleterne.
jesper

Fra : Annette

Dato : 08-11-01 17:04

Hej Lars og Jesper....

Sikke en Skøn information... kan i huske hvad billetterne om bord
koster - og kan man købe retur billetter så det også er billigt når man skal
tilbage igen ??

Annette
___________________________________

Fra : "

Dato : 08-11-01 22:07

"Annette" skrev:

> kan i huske hvad billetterne om bord
> koster - og kan man købe retur billetter
> så det også er billigt når man skal
> tilbage igen ??

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at Ryanair tager £15 for en
returbillet, og at vi gav £13 for en enkeltbillet på Liverpool Street
Station (der hvor toget går fra i London).

Mvh, Lars

Fra : Annette

Dato : 09-11-01 11:33

Takker igen

De mange penge der efterhånden er sparet kan jo bruges på en god middag
eller en extra teaterbillet i London

Annette
_________________________________-

Fra : hammerfest

Dato : 09-11-01 13:42

Annette <annette@raunsbjerg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9sgbh2$mj8$1@news.cybercity.dk...
> Takker igen
>
> De mange penge der efterhånden er sparet kan jo bruges på en god middag
> eller en extra teaterbillet i London

Ved du hvad en teaterbillet koster i London, selv hvis du køber til hakv
pris
ca. 300 til 600 kr.>

Fra : Annette

Dato : 10-11-01 12:29

Jeg har været i London mange gange (ca. 14) men første gang jeg flyver med
ryanair., og de billetter jeg får fat i gang på gang koster kun ca.
200-250,- og det er også på 2. 3. 4. række osv. det er nemt at få fat i de
billige billetter.... man kan få meget billige billetter til næsten alt
derover... så der kan jeg også spare penge...

Annette
-___________________________________-

Fra : Perino

Dato : 24-11-01 13:04

ang. teater biletter - proev at kontakte gta.concierge@gta-travel.com og bed
om special offers.

Fra : Johnny Jensen

Dato : 09-11-01 16:09

Hej Annette
Jeg mener at bussen koster 8£ retur og den holder lige udenfor ankomsthallen
men til lufthavnen skal man være i god tid selv om bussen køre hver time der
er normalt forsinkelse.

Fra : JØRGEN RAVN

Dato : 09-11-01 21:19

Vil bare lige gøre opmærksom på at man på det Britiske Tyristkontor i
Møntergade - København for øjeblikket også kan købe en retur billet til
toget fra Standsted og ind til London for hvis jeg husker rigtigt 388 kr.
retur. Men det smarte er at billeten er en førsteklassesbillet og gælder for
to personer. Inklusive i prisen er også en kop kaffé eller the og en
sandwich....
Mere information kan findes på http://www.britrail.co.uk/ se under "Airport
Connections" Det er ca. 15 kr. mere pr. person end hvis man køber billeten
på flyet; men pengene kan være givet godt ud, da der til tider kan være
megen trængsel i toget; men som regel altid plads på 1. klasse.

Busen ind til London er godt nok billig; men tager laaang tid. Den stopper
dog f.eks. ved Marbel Arch, som ligger godt i forhold til hotelerne i f.eks.
Bayswater.

God tur

Jørgen

Fra : Annette

Dato : 10-11-01 12:47

Tusind tak.... vil prøve at kontakte dem...

Annette