Synsregler 2
Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 05-11-01 17:13

Hej

Er der noget med at når en mc bliver et vist antal år, så gælder der nogle
andre synsregler ved ejerskifte?

Uffe

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 05-11-01 17:14

"Uffe Ibh Iversen" <Uffeibh@nork.auc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der noget med at når en mc bliver et vist antal år, så gælder der nogle
> andre synsregler ved ejerskifte?
>
> Uffe

0 til 5 år = ingen syn
6 til 10 år = Holder syn 2 år
10 år og op = Holder syn 1 år.

Henrik
GSX750F

Fra : Jens Didriksen

Dato : 06-11-01 14:32

> 0 til 5 år = ingen syn
> 6 til 10 år = Holder syn 2 år
> 10 år og op = Holder syn 1 år.
>
> Henrik
> GSX750F

????

Jeg tror jeg har sovet i timen (igen...).

Er der kommet krav om reglemæssigt syn for MC'er?

Hvornår er de kommet?

Jens

Fra : boe

Dato : 06-11-01 14:37

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message

> Jeg tror jeg har sovet i timen (igen...).

Ja, du sover - relativt tungt endda Du har nemlig ikke læst det
oprindelig spørgsmål som var: <snip>.. synsregler ved *ejerskifte*.

De skitserede regler gælder altså kun ved ejerskifte - så op med humøret

Bo, VF1000F

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 06-11-01 14:44

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message
> Er der kommet krav om reglemæssigt syn for MC'er?
>
> Hvornår er de kommet?
>
> Jens

Hej Jens,
der er ikke kommet krav om regelmæssig syn. Ovenstående er kun aktuelt i
forbindelse med vidresalg af motorcyklen.

--
Jacob (for nyelig synet babygixxer)

Fra : Jens Didriksen

Dato : 06-11-01 20:49

> Hej Jens,
> der er ikke kommet krav om regelmæssig syn. Ovenstående er kun aktuelt i
> forbindelse med vidresalg af motorcyklen.

Pyh... nu er jeg mere rolig. Ellers skulle jeg bygge det meste af Harleyen
om igen...

Jens