Nokia 6210 Hjælp med diverse ønskes
Fra : Wing

Dato : 05-11-01 16:18

Hejsa

Jeg har altså fået en del fornøjelse af min nye Nokia 6210. Jeg har altid
haft Ericsson men blev overtalt til at købe nokia, så nu har jeg et par
spørgsmål som jeg vil håbe i kan hjælpe mig med.

* Når min telefon bliver tændt står der bare Sonofon, der ville jeg gerne
bruge et af de billeder som er i telefonen kan det ikke lade sig gøre ??

*Der var en som sendte mig en sms med animation, men det var der ikke ved
mig kan det slåes til ??

*Hvad er den bedste software version til nokia 6210

*Under telefon indstillinger er der et punkt som hedder " Celle information"
Hvad er det ??

Hvis der er nogle som kan svarer på lidt af mine spørgsmål vil jeg blive
glad, jeg vil også godt vide hvordan man udfører de forskellige komandoer.

Med venlig hilsen

Den ny nokia ejer Wing

Fra : Jacob

Dato : 08-11-01 15:21

> * Når min telefon bliver tændt står der bare Sonofon, der ville jeg gerne
> bruge et af de billeder som er i telefonen kan det ikke lade sig gøre ??

Nej, det kan du ikke. Logo'er er i et andet format and billedbeskeder.

> *Der var en som sendte mig en sms med animation, men det var der ikke ved
> mig kan det slåes til ??

Nix ! Af Nokias telefoner er der kun 3330og vist nok også 3310, der kandet
der med animationer.

> *Hvad er den bedste software version til nokia 6210

Svært at sige, men prøv den sidste nye. Jeg har ingen erfaring med 6210SW -
det er bare et gæt.

> *Under telefon indstillinger er der et punkt som hedder " Celle
information"
> Hvad er det ??

Celle information fortæller dig hvilken celle på GSM-nettet du opholder dig
i.

> Hvis der er nogle som kan svarer på lidt af mine spørgsmål vil jeg blive
> glad, jeg vil også godt vide hvordan man udfører de forskellige komandoer.

Det var der ! Held og lykke !

MVH Jacob

P.S. Skulle du have yderligere spørgsmål, så smid mig en mail.

Fra : Pind

Dato : 09-11-01 07:19

>From: "Jacob" <jacob.nielsen@nokia.com>

>P.S. Skulle du have yderligere spørgsmål, så smid mig en mail.

Jeg takker meget for dine svar, og har gemt din mail adresse da jeg godt kan
finde på at gøre brug af dit tilbud.

Mvh Wing

Fra : Pind

Dato : 09-11-01 07:19