Motorcykel trailer.
Fra : Kent Sørensen

Dato : 05-11-01 10:50

Jeg står og mangler en motorcykel trailer.

Er der nogen der kender et sted hvor man kan leje netop disse, helst i
vest/Sønderjylland.

Kent
Esbjerg

Fra : Armand

Dato : 05-11-01 17:44

Kent Sørensen <oks@esenet.dk> skrev i en
> Jeg står og mangler en motorcykel trailer.
>
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan leje netop disse, helst i
> vest/Sønderjylland.

Til at stile mc'en på, eller til at hænge efter mc'en?

I fald at det drejer sig om 1: Hvilken strækning helt præcis?

--
Armand.

Fra : Kent Sørensen

Dato : 06-11-01 06:41

> [...]
>
> --
> Armand.

>Jeg skal til Tyskland og hente en motorcykel, nærmere betegnet omkring
Düsseldorf eller Köln.

Kent

Fra : Armand

Dato : 06-11-01 17:09

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til Tyskland og hente en motorcykel, nærmere betegnet
> omkring Düsseldorf eller Köln.

Huh!
Det er fandeme langt med trailer efter
Jeg har været i Osnabrück med samme formål, og det var en lang dag!
Ruhr-området er så meget længere væk at jeg vil regne det for noget med
overnatning :-/

Kunne du ikke finde et tilbud der er bare nogenlunde ligesågodt; men
istedet nærmere? Med lidt tålmod måske (vinteren er lang)!?

Jeg har en ellers perfekt trailer, forudsat at det er en større bil du
har som trækker (950 kg's); men residensen i Fredericia medfører nok
temmeligt meget tillægskørsel til den i forvejen lange odyssé :-/

--
Armand.

Fra : Kent Sørensen

Dato : 08-11-01 15:32