hp psc 950
Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 04-11-01 19:38

Er der andre i gruppen, der har anskaffet hp's nye
printer-scanner-kopimaskine-fax og opdaget, at den ikke virker med deres
mac, og er der eventuelt nogen, der kender en løsning på problemet?
Jeg har nu ventet på en reaktion fra hp amsterdam, der øjensynlig ikke
kender problemet eller ikke gider tage sig af det.
--
Nil posse creari! De nilo.
Erik Oppenhejm, Rosavej 1A, DK-2930 Klampenborg

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 04-11-01 19:49

In article <3BE58ABE.7009D77@email.dk>, Erik Oppenhejm wrote:
> [...]
> Jeg har nu ventet på en reaktion fra hp amsterdam, der øjensynlig ikke
> kender problemet eller ikke gider tage sig af det.

Nogle printere er kun lavet til windows :/
Disse får du aldrig til at printe, da de laver alt i
software på din computer. Derfor kaldes disse
software printere, eller win-printer. Der er
tit et "designed for windows" på dem.

Der fås modemmer med tilsvarende problemer,
disse virker også kun i windows.

Hvis du har fået en sådan printer tror jeg ikke du
får den til at virke med din mac.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 04-11-01 21:10

HP påstår, at den virker både til windows og Mac!

--
Some hold translations not unlike to be
The wrong side of a Turkish tapestry.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-11-01 19:57

Erik Oppenhejm <erop@email.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har nu ventet på en reaktion fra hp amsterdam, der øjensynlig ikke
> kender problemet eller ikke gider tage sig af det.

Mac OS X versionen er på vej (i beta) og den skulle være ret problemfri
sammenlignet med 9 versionen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-11-01 21:18

> [...]

> Jeg har nu ventet på en reaktion fra hp amsterdam, der øjensynlig ikke
> kender problemet eller ikke gider tage sig af det.

En HP OfficeJet G55 samt en JetDirect 175X fungerer perfekt på Mac og PC
over en switch - der er dog ingen fax del i, men det virker under alle
omstændigheder ikke via ADSL.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 05-11-01 21:43

Jamen G55 og 175X har ikke kortlæser og det fantastiske fotoindex, så de
har ikke rigitg interesse. Med hensyn til ADSL skal faxen naturligvis
tilsluttes over telefonnettet, og fax-delen virker iøvrigt perfekt. Det
der ikke virker, er forbindelsen til mac'en og jeg har nu ventet i 4
uger på en løsning, men hp forbliver tavse, selvom de har solgt dyret
med en cd-rom til mac os9.1
Jeg er stadig naiv optimist
Erik

--
Ceux qui ne font rien ne se trompent jamais.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-11-01 01:51

se her: <http://www.xlr8yourmac.com/stories/S12828.html#storytop>

Fra : Øystein Kydland

Dato : 08-11-01 20:13

Og hva står det der, Morten?
Den linken er død..
Det haster - jeg vil evt levere printeren tilbake (jeg har samme problem som
Erik).

- Øystein

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-11-01 20:38

Øystein Kydland <kydland@me.online.no> wrote:

> Og hva står det der, Morten?

i store træk at softwaren til 10.1 er ganske god og alle ting virker.

> Den linken er død..

hmm. der er problemer med xlr8yourmac - i dag peger linket fra forsiden
til en artikkel om epson printere ? prøv senere.

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 08-11-01 22:13

HP har nu fastslået, at problemet med psc 950 er, at softwaren ikke er
kompatibel med det danske styresystem, så nu er der kun at afvente ny
software eller at returnere printeren som ubrugelig i Danmark

The facts, although interesting, are irrelevant.