RealPlayer
Fra : Claus

Dato : 04-11-01 18:08

findes der en måde til at gemme streams fra RealPlayer (v8 basic) ??

Claus

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-11-01 18:39

Claus <Claus_@Hansen.dk> wrote:

> findes der en måde til at gemme streams fra RealPlayer (v8 basic) ??
>
> Claus

v8 Plus

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336>

Fra : Anders

Dato : 04-11-01 19:49

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> v8 Plus

HVAD? Er det virkelig svaret på mine bønner?

Vil den version kunne optage f.eks. de udsendelser, som dr har liggende på
deres hjemmeside?

Hvis nogen har plus-udgaven, kan de så ikke lige teste det med f.eks. dette
link: http://www.dr.dk/p1/koplev/audio/kk_011025.ram

Hvad vil resultatet blive? At den downloader hele dokumentet hurtigst muligt
eller 1:1. Hvis det er _live_ streams, så er det selvfølgelig 1:1

Fra : Jesper

Dato : 04-11-01 20:32

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
>
> Hvad vil resultatet blive? At den downloader hele dokumentet hurtigst muligt
> eller 1:1. Hvis det er _live_ streams, så er det selvfølgelig 1:1

RAM filen peger på en RTSP adresse:
rtsp://real01.dr.dk/p1/koplev/kk_011025.rm

Derfor kan lydfilen ikke downloades, ej heller med Real Player Plus.

Du kan optage systemlyd med Snapz Pro og på den måde optage udsendelsen.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Jesper

Dato : 04-11-01 19:46

Snapz Pro http://www.ambrosiasw.com/